Pijn in mond? vroege tandjes? iemand ervaring?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds gisteren gaat het hier helemaal niet goed. In de avond was mn zoontje al heel hangerig en huilerig. Drinken ging ook niet echt, hij had wat verhoging. In de nacht werd het er niet beter op hij dronk weinig maar kwam wel vaker om tr drinken. Hij huilt de hele tijd is onrustig en huilt zelfs aan de borst. Ik denk niet dat het krampjes zijn maar merk wel dat hij pijn heeft. Heb van alles geprobeerd om hem te troosten. Hij sabbelt sinds 3 dagen wel steeds op zn hand ook als hij geen honger heeft, hij had nog wat verhoging in de ochtend. Ik heb mijn vinger aangeboden om te kijken of hij erop zuigt of wat anders zou doen en guess what? Hij beet er letterlijk op! Dus honger is het niet.. Hij kriebelt ook soms aan zn oortjes. Kan het nu al doorkomende tandjes zijn? Hij is 8,5 weken oud. Ik heb vanmiddag een afspraak staan bij de huisarts, iemand ervaring?</p>

Hallo
Het kunnen tandjes zijn. Ieder kind is anders. 
Bij mijn zoontje kwamen de eerste 2 tandjes al toen hij 3dagen oud was. 
Maar ik merkte bij hem dan hij gigantische spuit luiers had. Met een aparte zure geur. 

Hallo
Het kunnen tandjes zijn. Ieder kind is anders. 
Bij mijn zoontje kwamen de eerste 2 tandjes al toen hij 3dagen oud was. 
Maar ik merkte bij hem dan hij gigantische spuit luiers had. Met een aparte zure geur. 

Terug
Bovenaan