pijn in onder rug

ik ben nu 31 weken zwanger en voel me al een weekje niet zo lekker
en kreeg ook last van me   rug maar nu word het steeds erger en sinds gisteren trekt het helemaal me benen in en ook me onder buik kan iemand mij vertellen wat dit is ik heb ook banden pijn maar dat voelt echt anders   of kan je dat ook in je rug en benen voelen
gr romy
 
Hallo,

Ik ben bijna 37 weken zwanger en ik herken het maar al te goed. Ik heb een zeurende pijn onderin m'n rug die doortrekt naar voren en als ik ga liggen doen m'n benen ook helemaal zeer. Misschien dat het kindje net op een zenuw ligt ofzo? Ik moet morgen weer naar de verloskundige en wil het wel vragen. Ik denk ondertussen steeds, wat is dit, zal het beginnen maar het is niet dat het op en af gaat zoals een wee moet zijn ofzo.
Succes, als ik een antwoord van de verloskundige heb dan zal ik het nog wel laten weten.

groetjes kirsten
36w5d
 
Hoi,

Ik ben nu 38 weken zwanger en heb sinds vorige week last van Ischias. Dit is een zenuw die heel laag in de rug en in je bil  zit. Ik heb het alleen links. Het straalt soms helemaal door naar mijn kuit. De verloskundige heeft gezegd dat het pas na de bevalling over gaat, het is namelijk een zenuw die overbelast is. Ik ben nu 12 kilo aangekomen en dat moet toch mee worden gesleept, ook heb ik een kleine buik en duwt de baby dus tegen mijn rug aan. Gelukkig is het deze week veel minder en kan ik weer normaal lopen zonder door de grond te gaan. Misschien heb je ook last van Ischias, op gezondheidsplein stond er wel informatie over.
Voor de zekerheid wel navragen aan de verloskundige!!!

Groetjes
 
Hoi Hoi,

Ik herken de problemen ook. Ben jankend naar de huisarts gegaan en ben gelijk doorgestuurd naar de fysio. Daar heb ik heel veel baat bij. Ze masseert alles in de onderrug. Dit is gelijk ter ondersteuning dadelijk voor de bevalling. Mijn moeder is meegeweest en de fysio heeft haar laten zien waar ze dadelijk moet drukken en wrijven als het eenmaal zover is.
Dus ga naar de huisarts en die zal je ongetwijfeld ook meteen doorsturen naar de fysio.

Groetjes Aafje
 
ja ik ga er al voor naar therapie maar wil niet echt helpen moet maar afwachten of het na me zwangerschap beter gaat ik werk ook niet meer al een tijdje alleen nog 1 dag kinder opvang dus hoef geen belastende dingen te doen voor me rug
en alles is ook zwaarder ben 7 kilo pas aan gekomen maar heb van mezelf al cup 75f en heb nu 75h dus dat is ook een boosdoener
ik ben in iedergeval niet de enigste met die rug pijn
bedankt voor de reacties
gr romy
 
Terug
Bovenaan