Pijn in onderbuik/indalingspijn/bandenpijn

Ik heb sinds een paar dagen enorm last van steken en pijn/zeuderig gevoel in mijn onderbuik. Heb net mijn vk gebeld omdat ik me toch zorgen maak. Voelt net of moet ik ongesteld worden zoiets. Mijn verloskundige zegt dat dit waarschijnlijk komt doordat het hoofdje aan het indalen is. Dit kan voor een naar/akelig pijntje zorgen. Hebben meer mensen hier last van?

Ja, vorige week heel erg veel steken, krampen en echte indalingsweeen. Niet fijn, bij de eerste twee had ik dit niet. Gelukkig is het nu weer een stuk rustiger.

Ja, ik heb ook steeds wat menstruatiepijn. Mijn VK gaf ook aan dat het te maken had met het indalen.

Heel eventueel kon het ook blaasontsteking zijn heeft ze ook nog tegen mij gezegd, dit wil in de laatste periode van de zwangerschap ook wel aanvoelen als menstruatiepijn. Om dit zeker te weten zou je urine bij je huisarts kunnen inleveren, maar dan zou je ook de andere verschijnselen van een blaasontsteking moeten hebben, dus ik houd het maar op indaling.

Hoi, ik heb dit ook gehad het afgelopen weekend. Had ook veel last van menstruatiepijn. Kon er ook niet van slapen. Nu voel ik ook dat het kindje lager zit. Dus inderdaad ook pijn door het indalen.

Inderdaad had mijn verloskundige het er ook over dat het ook nog een blaasontsteking zou kunnen zijn. Maar heb ineens zo last van mijn banden sindsdien, dat het wel indalen moet zijn.

Ja dit is heel herkenbaar, het voelt idd als menstruatiepijn, maar ons kindje is ook lekker bezig de laatste dagen, hele bult naar links en dan voel ik het weer net onder me borsten, dus hoe de baby nu ligt geen idee, maandag naar de vk, dus misschien kan zijn vertellen hoe de baby ligt. En heerlijk, nog 2 ochtendjes werken dan verlof!!!!

Ben gister nog met urine naar de huisarts geweest. Weer de mededeling gekregen dat er geen ontstekingen inzitten. Gelukkig maar. Nou dan kan het inderdaad indalingspijn zijn of bandenpijn (al weet ik niet heel goed wat dat precies is). Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw. Volgende week naar de verloskundige misschien dat zij dan kan voelen of het al aan het indalen is en of het goed ligt.

Ik ken het ook. Hoe vaak zijn jullie al met een potje urine naar de huisarts gestuurd? Ik al 2 keer, de laatste keer dacht ik van bekijk het maar en heb ik het op mn werk (laboratorium) zelf bekeken. Ik kan bezig blijven. Ik kan me niet voorstellen dat je het niet zou voelen als je een blaasontsteking hebt.

Terug
Bovenaan