pijn in onderbuik...? ongi gevoel..?

Hallo aanstaande moeder's,

Wie van jullie heeft ook zo last gehad van steekjes onder in de buik.
Het voelt net of moet je ongesteld worden. En hoelang heb je  er last van gehad.?

Dat is wat ik nu namelijk  heb!

Ik heb vorige week woe. een test gedaan. vaag streepje. alleen kwam   horizontaal te staan. Dan blijk je niet zwanger te zijn.

Twee dagen later weer een test gedaan. Negatief.

Maar toch heb ik wel giga last van mijn borsten. zo af en toe savonds misselijk. Opgezet gevoel...
En zit inmiddels op dag 43. heb een onregelmatige cyclus. Maar de laatste tijd zat hij wel rond de 33 d. Ik heb sinds vandaag wat steekjes in de onderbuik. Zal ik dan toch ongi worden?

of is er toch iets anders aan het handje?

wie heeft hier ( vooral in het begin) ook last van gehad. Dat je dacht: ik wordt ongi. maar bleek later toch dat je zwanger was???

Help!!!! wordt hier zo onzeker van heh...

hoi hoi

ik heb dat een jaar of 2 geleden gehad, dat mijn menstruatie weg bleef en van die steekjes,,, en toen na 9 maanden werdt ik eindelijk nagekeken en toen kreeg ik een echo en toen bleek ik een cyste te hebben...
hoop voor je dat het niet zo is, maar hou der wel rekening mee, ze kunnen vanzelf weggaan dus is niet zo heel erg maar toch..
veel sterkte

xxx

Het is wel spannend, ik vrees dat ik je niet uit je onzekerheid kan halen, want tja, het kan nog steeds allebei. Je kunt toch gewoon ongi worden, maar het kan ook een kwaaltje van prille zwangerschap zijn... Je zult het pas zeker weten als je of echt ongi wordt, of de test positief wordt. Vervelend, hoor, dat wachten...

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap enorm veel ongi-krampen gehad. Iedere ochtend dacht ik, nu word ik ongi! Ik deed zelfs al een maandverband om 'voor het bloed dat ging komen', maar dag na dag ging voorbij en er kwam geen bloed en mijn borsten bleven erg gespannen en gevoelig. Ik was toen niet echt met zwangerschap e.d. bezig, dus ik bleef geduldig wachten. Pas toen ik misselijk werd en sterk ging reageren op geurtjes, viel bij mij het kwartje dat ik wellicht zwanger was . Maar ja, toen was ik (achteraf gezien) dus al 6,5 weken zwanger en ja, toen was de test wel positief, ja.

Bij mijn 2e zwangerschap heb ik het ook gehad, maar minder heftig en toen al meteen misselijk, gespannen borsten, huilerig etc. Na ettelijke negatieve testen, werd de test na 10 dgn overtijd eindelijk positief... Ik heb toen trouwens het een en ander opgezocht, maar bij een gezonde zwangerschap moet de test na 14-18 dagen overtijd toch echt positief worden. Is dit niet het geval, dan zou je via huisarts een bloedtest kunnen laten doen (voor het geval je een van die zeldzame vrouwen bent die in urine negatief blijft), dan weet je het zeker.

Heel veel sterkte met wachten!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Groetjes, Karin
26+6 wkn van 2e

hallo,

Bedankt voor je jullie reactie!

Het is idd afwachten... Helaas! Gister had ik steeds het gevoel of moest ik ongi worden. Gisteravond hebben we gevreen... Eigenlijk een beetje met opzet. Vaak na het vrijen, breekt het van binnen wel los... Ik dacht, als het dan toch niet zo is, laat het er dan nu ook maar van komen. Maar na het vrijen was de pijn iets hevtiger. Maar zakte eigenlijk ook meteen weer weg. en heb daarna geen last meer gehad. Vanmorgen naar de wc, maar nog steeds geen red devils te bekennen..

Ik liep van de week naar de bijkeuken. en toen voelde het net of werd ik ongi. ( niet zo smakelijk verhaal) maar het was een propje slijm? Vrij veel moet ik zeggen...

wat kan dit dan betekenen??

Nog ff de kwaaltjes op een rij:

giga last van borsten, opgezet gevoel, heel soms savonds misselijk, steekjes in onderbuik. Propje slijm verloren... En zo'n anderhalve wk geleden een schimmelinfectie gehad.( dit komt toch veel voor bij zwangere vrouwen?)

Ik ga pas testen als dag 45 voorbij is. Vandaag zit ik op dag 44. Dus nog ff geduld!

ik hou jullie op de hoogte!

hallo,

IK ben het wachten zo.............................................
Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Had vanmiddag alweer een berichtje hier getypt. Misschien dat een van jullie antwoord( en ) op mijn vraag heeft. hebben...

Of ik ben zwanger, maar er zit nog niet genoeg hcg in mijn urine...,
Of ben niet zwanger. Maar dan houdt mijn lichaam me wel erg voor de gek!!!!!

Want ik wordt er gek van...

lees mijn vorige berichtje op deze topic... aub en hoop dat iemand mij een beetje hoop kan geven. morgen vroeg ga ik weer een testje doen. omdat ochtend urine het beste werkt toch?

He dagdromertje,

en?? hoe testte je vanmorgen?
Ik ben net als jij ook aan t wachten, test negatief, maar heb dezelfde " kwaaltjes" als jij, borsten zijn gevoelig, witte afscheiding en belangrijkste, nog niet ongi, maar zit pas op dag 27/28 (normaal cyclus van 28 dagen)..

voelt al paar dagen aan alsof ik ongi moet worden, maar tot nu toe nog geen drupje bloed gezien...

Dus meis, ik wacht gezellie met je mee!!

liefs Yosha

grrrrrrrrrrrr lastig he ook hier het geval
27e van oktober moest ik mijn   ongi krijgen maar kwam maar niks een week hiervoor had ik eenheel apart gevoel(ik denk zelf aan een innestelling) ik deed de 29e een test en deze was licht positief...
30e kreeg ik licht rosig bloed verlies en dag erna gewoon bloed maar ik was nog geen volle 3dgn dus anders als normaal normaal ben ik 5-7dgn
weer een test en deze was ook weer licht posi.vrijdag middag heb ik een test laten doen bij de ha ook licht positief en vrijdag 1700 moest ik na de vk ze denken dt ik toch zwanger ben en krijg de 28e een echo.maar zaterdag teste ik ngo een keer met een da test en deze was negatief maar goed ik word er ook gek van.
voel me op de een of andere manier zwanger en hoop dat de ha en vk gewoon gelijk hebben en dat ik idd zwanger ben.
ik heb ook telkens die ongi krampjes en last van mn rug onderin dus ja

wens jullie sterkte

liefs

Terug
Bovenaan