pijn in onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Sinds een dag of 5 heb ik een soort van steken in mijn onderbuik net boven het schaambeen. Ook voel ik het tijdens de sex (sorry)
Ik vraag mij af of iemand dit herkend. Ik maak me een beetje zorgen, denk dan gelijk dat het iets ergs is (of misschien zwanger) ik ben geen hypochonder hoor.
De steken zijn ontstaan na een potje klussen en zijn sindsdien niet meer weggegaan. Zelf denk ik dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik nog geen eisprong heb gehad, maar dit weet ik ook niet zeker omdat ik pas 1 x ongesteld ben geweest na het stoppen van de pil en daarna hebben we het niet meer veilig gedaan..
Ik hoop dat jullie misschien meer weten.
Liefs Rene

hoi rene

waneer verwacht jij je eisprong?? want het kan natuurlijk wel zijn dat je je eisprong voelt. bij mij voelt het heel vervelend, een soort luchtbel in mn baarmoeder, vooral bij het zitten. vlak boven mijn schaambeen. want je baarmoedermond zakt iets in je vruchtbare dagen. het kan wel een dag op 5 duren.

liefs janine

Ja dat heb ik ook.
Het is heel vervelend.
Ik heb er zo'n 2 a 3 dagen last van en dat is het weer weg.
Het is altijd rond de tijd dat ik mijn ei moet hebben.

liefs Bibbi

Bedankt meiden,
Het zal dan mijn eisprong wel zijn die moet ik nl zaterdag krijgen. Ik weet dat je dat kan voelen maar niet dat je daar zoveel dagen "last" van kan hebben. Het is een vreemd gevoel maar gaat vast wel weer over.
liefs Rene

Hoi,hoi,
Ik had eigenlijk ook een vraagje over de eisprong. Ik heb sinds gisteravond een zeurend gevoel in mijn onderbuik,maar ook een zwaar gevoel, last van onderrug en  met vlagen een beetje misselijk. Is het normaal dat je dat allemaal voelt voor zo een eisprongetje.
Groetjes Guusje  

Hoi Guusje
Blijkbaar hoort het er allemaal bij, het was voor mij ook nieuw na zoveel jaren de pil geslikt te hebben. Het gaat vanzelf weer over na een paar dagen. Bij mij duurde het een dag of 5 en nu is het opeens weg. vraag me wel af of ik mijn eisprong al heb gehad of dat ie nog moet komen??? Het zou eigelijk morgen zo moeten zijn maar de "buikpijn" is nu weg.
groetjes rene

Terug
Bovenaan