pijn in onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien heeft 1 van jullie hier ervaring mee. Ik heb al een dochter van twee en een half, van haar was ik in 1 keer zwanger, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal. In mei zijn we begonnen voor nr 2 en weer was ik gelijk zwanger, kreeg alleen na 4 weken al een miskraam. Nu heb ik iedere keer na mijn vructbare periode last van een zeer gevoelige onderbuik. Mijn cycles was afglopen maan ook ineens drie dagen langer dan normaal.Ik heb vorige week een echo laten maken om te kijken of mijn baarmoeder wel helemaal schoon was, maar dit was het geval. Maar ik blijf toch met een raar gevoel zitten. Is dit voor iemand herkenbaar?

groetjes Lorelijn

he,
'nee sorry..ik kan je niet helpen. veel succes en sterkte verder. hopen dat je snel antwoord krijgt.

groetjes

hoi hoi

ik wacht nui op mijn eerste ongi na mijn miskraam.
ik denk dat het binnenkort gebeurt, want ik heb dus ook van die steekjes in mijn onderbuik.
ik laat je weten wat er staat te gebeuren...

He Lorelijn,

Ik heb tegenwoordig (na 2 miskramen in 2 maanden tijd) ook erg snel last van mijn onderbuik, de mk zijn nu 3 maanden terug, 2keer ongi geworden. Ik heb 2 keer echt erg veel pijn gehad. Maar ook tussendoor dus snel last van een beetje pijnlijke buik. Ik beschouw het voor mezelf als dat ik voel dat alles (baarmoederslijmvlies) weer opgebouwd wordt, want (dat is raar) m'n ei voel ik dus juist weer niet.

Sterkte!
Shanaz

Terug
Bovenaan