Pijn in onderbuik

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Kan iemand mij helpen heb sinds woensdag last van harde buik die na een paarseconde ook wel weg is maar heb ook last van buikpijn maar sinds gisterenavond is die buikpijn echt erg geworden kan iemand me hiermee helpen</span></p>

En wat bedoel je dan precies met harde buiken? Ik ken de term harde buik namelijk alleen bij zwangere vrouwen. 
Kan het zijn dat je ongesteld moet worden, iets verkeerds hebt gegeten etc

Nee moet mijn regels niet krijgen normaal pas den 18 augustus maar ik heb precies het gevoel da ik die ni ga krijgen ben drm aant wachten tot 18 augustus 

Buikpijn kan zo veel verschillende oorzaken hebben, van een eventuele zwangerschap kan jouw pijn nu niet zijn als je pas 18 augustus je regels verwacht, dat is pas over 10 dagen. 
Mogelijk zit je nu rond je ovulatie, of wil je zo graag zwanger zijn dat je alle klachten nu interpreteert als een bevestiging voor je eigen idee. Als je het niet vertrouwt, kun je het beste naar een huisarts gaan :).
Hopelijk ben je snel van je klachten af! 

Terug
Bovenaan