pijn in onderbuik

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en hou nog steeds goede hoop dat ik dit keer echt zwanger ben. Ik heb sinds een paar dagen puin in mijn onderbuik. Af en toe echt van die flinke pijnscheuten, veel erger dan met de menstruatie. Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand wat dit kan zijn?

Groetjes, Ester
 
ja heb ik ook gehad, eigenlijk vanaf twee dagen voor mijn nod tot een week over tijd,het wees erop dat ik zwanger bleek te zijn, ik hoop jij ook!
wanneer ga je testen?
spannend!
mathilde
 
Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste test gedaan, maar daar was maar heel vaag iets te zien. Dus ik wacht nog een paar dagen en dan probeer ik de volgende test. Ik hoop dat het bij mij ook betekent dat ik zwanger ben. Ik zal je op de hoogte houden!
Ester
 
ja maar als je heel licht iets ziet ben je volgens mij zwanger, ook bij een heeeeel licht treepje of stipje heb je het hormoon in je lijf, nou het is veelbelovend!!!!
mathilde
 
Hoi Esther

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, en ik heb ook aardig last van mijn onderbuik. Maandagochtend Had ik zelf een test gedaan ( ik was toen 3 dagen overtijd) hier was een heel licht streepje op te zien, je kon het alleen zien in het licht van een lamp. Maandagochtend is er ook bloed bij mij afgenomen door het ziekenhuis (dit omdat ik via IVF-ICSI zwanger ben geraakt), gelukkig werden we s'middags gebeld met heel goed bericht. Bij een vriendin van mij bleef de test heel licht, pas toen ze bijna 7 weken zwanger was werd het streepje duidelijker. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes verder!
 
Terug
Bovenaan