Pijn in onderbuik

Hallo medezwangeren.

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 36 weken zwanger en heb sinds vandaag last van een stekende pijn bij mijn vagina. Is dit een teken dat het kindje in het indalen is? Gisteren ben ik nog bij de vk geweest en die zei dat het al wel begint in te dalen maar nog niet helemaal is ingedaald. Heb ook niet eerder deze klachten gehad.

Groetjes Vera
 
Het kan best zijn dat dit gevoel betekend dat je kind aan het indalen is. Je banden worden nog eens extra belast door het indalende hoofdje. Ook je schaambeen gaat iets meer bewegen omdat het nu de goeie doorgang moet gaan maken. Je schaambeen is in de negen maanden tijd al behoorlijk week geworden en dat zal je denk ik ook wel voelen. Het knakt als je opstaat en dat geeft geen prettig gevoel. Je lichaam is zich aan het klaar maken voor je kindje en dat is gelukkig allemaal normaal.
 
Volgens mij is dit inderdaad dat het aan het indalen is. Ik heb hetzelfde gevoel (het zijn bij mij echt steken) en je ziet nu na een paar dagen ook echt dat mijn buik aan het zakken is.
 
hoi vera.
ja dat klopt. dan is je kindje verder aant indalen. dat gevoel had ik ook.
bij mij is ze ook niet in 1 keer ingedaald. ze deed er 3weken over.

groetjes van sandy (mama sinds 4wk)
 
Bij mij was het indalen inderdaad, ook vanaf 36 weken. Rottig gevoelletje, echte steken die ineens uit het niets komen. Ik heb ze meestal als ik rustig ga zitten. Mijn vk zei dat dit door het indalen komt.
 
Terug
Bovenaan