pijn in onderbuik

A

Anoniem

Guest
Ik had vandaag ontzettende pijn in mijn onderbuik, wist niet hoe ik de dag door moest komen. Ik moest ook nog werken (in de kinderopvang) en het viel me zwaar. de pijn was continu en werd erger met lichamelijke inspanningen Heeft iemand hier ervaring mee, ik ben nu 15 weken en met de vorige zwangerschap met bijna dezelfde klachten veel eerder in de ziektewet geraakt dan mijn verlof. Ik wil nog heel lang gaan werken maar je word toch bang van die pijn het is net of zit er een mes in mijn onderbuik. vooral bukken tot de grond toe doen ontzettend pijn Wie heeft tips of enig idee wat het kan zijn???????????

In de eerste plaats zou ik je vk raadplegen. En je urine wegbrengen naar de dokter om te zien of je een blaasontsteking hebt. Ookal zegt de vk dat het bandenpijn is of zo, toch je urine wegbrengen.
Het lijkt wel of dit forum momenteel alleen maar vol staat met vrouwen die en blaasontsteking hebben... Laten we in dit geval hopen dat dat het is. Dan ben je er met een kuurtje zo weer vanaf. Maar ga in ieder geval iemand inschakelen, want dit is geen doen!

Sterkte! Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan