pijn in onderbuik.

A

Anoniem

Guest
ik heb sinds gisteren een zeurende pijn in mijn onderbuik en bijmijn bekken.
ik voel de kleine de ene dag de hele dag door en de andere dag bijna niet.
ben nu bijna 35 weken zwanger en maak me er soms wel zorgen om.
ik mag maandag weer naar de gyn hoop zo dat alles goed is.
groetjes ingrid

hoi
Ik had nu bijna 3 weken geleden ook duidelijk minder leven in mn buik en de 3e dag ben ik toch naar de vk gestapt.
Doen ze helemaal niet moeilijk, en luisteren ze even het hartje, en voor mn eigen geruststelling werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en kreeg daar een ctg (hartfilmpje) en een echo
Het scheelt zoveel stress voor jezelf.
Ik weet niet of je het echt heel duidelijk voelt dat de bewingen in een heeel korte tijd minder werden maar dan zou ik toch nog even bellen voor het weekend, Het is voor hun zo'n kleine moeite om je gerust te stellen.

Die buikpijn weet ik niet, is de baby misschien aan het indalen. Daar heb ik namelijk ook heel erg last van, heel mn onderkant is gevoelig.
veel succes
groetjes jolanda (bijna 33 weken zwanger)

hallo,

ik herken die buikpijn ook wel.
ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger, en bij mij begon het met 35 weken in te dalen.
daar heb ik ook behoorlijk wat last van gehad.
het voelt dan alsof je die zeurende buikpijn hebt van je menstruatie, ook had ik wat last van mij rug en bekken.
dus dat zou het heel goed kunnen zijn hoor!!
ik zou ook even je vk bellen om dit voor te leggen, dan voel je je weer wat zekerder.
ik ben ook 2 keer naar het ziekenhuis gestuurd puur voor de zekerheid.
je word dan even aan een ctg gelegd en kan je je kindje zijn hartje ook zelf goed horen, dan ben je al weer veel geruster.
en ze gaan alles even checken das ook wel even fijn ja toch??
gewoon even bellen meid.
succes.

groet annelies september forum

Terug
Bovenaan