pijn in onderbuik

Ik ben Dumpie lees vaak mee maar reageer niet zo vaak?
Maar nu heb ik een vraag:Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en heb erg veel last van mijn onderbuik,heb ook bij de eerste een keizesnede gehad.
Wij herkent dit
liefs eef

Hoi Eef,

Ik ben zwanger van de eerste en heb dit al vanaf het begin van mijn zwangerschap!
Mijn vriend (vader van drie) zei maar; dat is niet goed hoor. Ik werd er niet goed van.
Contact opgenomen met de gyn en zij zei dat het waarschijnlijk al bandenpijn is!! (Jep dat kan zo snel) Ben inmiddels bijna 12 weken en al 2 prachtige echo's mogen zien.

Groetjes Sonja

Ik heb ook heel veel last van pijn in mijn onderbuik en onderrug. Zo erg dat ik er 's nachts wakker van lig.
Vannacht heb ik twee keer moeten overgeven. Zelfs alle water kwam er gewoon weer uit. Ik voel me behoorlijk ziek nu :-(
Volgens de verloskundige heb ik misschien een griepje onder de leden en moet ik vooral veel uitrusten en licht verteerbare dingen eten.
Ik heb geen koorts.

groetjes Marielle

hoi dumpie,

Ik ben ook van de tweede zwanger en bij mijn eerste heb ik ook een keizersnee gehad. Ik heb echter geen buikpijn. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon contact opnemen met je vk. Maar het kan ook zijn dat je baarmoeder aan het uitrekken is. Dat kan ook wat krampjes veroorzaken.
Ik weet niet hoever je bent.

groetjes daisy
12w+3d

Ik heb al vanaf het begin regelmatig last van krampen, maar niet de hele dag door. De krampen houden een beetje het midden tussen hele heftige menstruatiekramp en buikgriep en ik heb begrepen dat meer vrouwen er last van hebben. Zolang er geen bloedingen optreden, maak ik me dus maar geen zorgen.

Als je je zorgen blijft maken idd: neem gewoon even contact op met de vk.

Succes!

hoi dumpie,
Ik ben op dit moment 8w 3d zwanger en heb sinds het begin van mijn zwangerschap al last van krampen en net als karientje niet de hele dag. Tegen mij werd gezegd dat dit er een beetje bijhoorde en dat ik mij dus niet ongerust hoefde te maken.
Mocht je je toch zorgen maken zou ik inderdaad gewoon contact opnemen met je vk.

succes en een prettige zwangerschap!

Hoi hoi, Ik heb 3 dagen wat ergere kramp gehad, maar ik moest me geen zorgen maken omdat er geen bloedverlies was. Uitrekken van de baarmoeder kan de oorzaak zijn.
Ook vage krampen bij de liezen duidt op uitrekken van de baarmoeder!

Hai,
Ik ben ook zwanger van de 2e en bij de eerste een keizersnede gehad. Ik heb ook vage buikpijn klachtjes.. 5 maanden geleden een MK gehad en ben erg bang dat het weer fout gaat.. Toch voelde het heel anders.. Hopelijk is het bandenpijn!
Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan