pijn in onderbuik

Heeiiheeii Allemaal..

Even een vraagje..
Ik heb sinds een paar weken erge drukkende pijn in mijn onderbuik als ik loop of een eind fiets..
Bandenpijn heb ik ook wel eens last van en dit voelt heel anders..
Heb miss ook wat te veel hooi op mijn vork genomen de laatste maand door 48 uur per week te werken.. verjaardag van mijn vriend(vrienden en grote fam) in 1 dag te vieren enz maar herkennen jullie dit of niet..??

Nog 4 weken en dan heb ik 3 weken vakantie en dan nog 2 weekjes werken en dan lekker verlof.. Kan niet wachten..:D:D

Geniet allemaal van je verlof..

Liefs Mariska

He maris, ik heb dit ook bij het lopen, ik heb het gevraagd bij vk. Dit gevoel komt door je bekken, dit wordt soepeler, en is maar goed ook anders kan je kindje er niet uit straks.
Gewoon je tempo wat aanpassen, enne we worden nou eenmaal een dagje ouder hhahaha. Ik waggel volgens mij al.

liefs nath

Idd wat Nathalie zegt.... ik heb er ook last van tijdens het lopen. Gewoon ff iets langzamer lopen. Dan voel je de schokken van de waggelstappen ook niet zo erg. Schijnt wel normaal te zijn. Kindje weegt nu bij mij dan ook al bijn 1200 gram.... Reken daar placenta en vruchtwater bij en je snapt waarom het en trekkerig gevoel geeft..

Succes, en een stapje terug

liefs

Me too, en inderdaad tijdens/na lopen en fietsen. Maar ook als ik te druk ben geweest.. Heb dan het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen! Is onwijs vervelend gevoel, maar hoort erbij (blijkbaar)..

Heb het de laatste weken ook steeds vaker, ondanks dat ik nu vakantie heb en weinig uitvoer. Heb ook steeds vaker het gevoel dat ik een strakke band om m'n buik heb zitten.

Sterkte ermee, en geniet straks van je vakantie!!

groetjes Linda

Hey,
Ik herken het nog niet echt. Maar het lijkt me dat je wel iets rustiger aan moet doen. Misschien kun je het ook even bij je vk noemen..
Denk aan jezelf en je kindje!

Succes met de laatste loodjes op het werk en jij daarna ook lekker genieten van je verlof :D

Liefs Rosan

ja hoor hier hetzelfde.....
voel me soms net een eend hoe ik loop hahahahahaha en dan ook nog dat tempo, pffffff kom haast niet vooruit joh

maar goed, het gaat allemaal over

Terug
Bovenaan