Pijn in onderrug en been...

Hoi meiden...

Sinds t weekend heb ik het gevoel dat er ieta klem zit in mn onderrug/bil... Bij elke stap die ik zet doet t erg zeer en straalt t uit tot aan mn knie... Bij sommigr bewegingen schiet ik gewoon vast voor mn gevoel... Mijn vriend heeft een hernia gehad en zegt dat ik t zelfde omschrijf...

Hebben jullie n idee? Ik werk in een winkel dus word nu wel erg zwaar...

Liefs kim

het kan zijn dat er een zenuw wat klem zit heb ik bij de vorige zwangerschap heb gehad omdat nu alles gaat groeien kan er wel eens iets in de verdrukking komen zitten

Net de vk gebeld en van haar moet ik gaan zwemmen... En als t niet over gaat dan fysio bellen... Misschien wordt t gewoon tijd om n stapje terug te.doen op t werk... 8uur staan is best lang....

ik ken het, ik werk ook in een winkel, voor 32 uur per week. en ik heb gisteren te horen gekregen dat ik rustiger aan moet doen. had veel last van harde buiken. dus halve dagen gaan werken.. dat is echt niets voor mij... kan totaal niet stil zitten.. en zie er ook als een berg tegen op om dit tegen mijn baas te gaan vertellen..

Ja ik herken het ook wel een beetje ik mag nu echt niet meer werken van gynocoloog huisarts en fysio therapeut omdat ik als beveiliger veel loop sta en moet kunnen bukken en ik schijn dus erg veel last te hebben van bekkeninstabiliteit en geloof me is geen prettje doet enorm veel zeer kan soms geen eens meer normaal op mijn bene staan dus succes en zou gewoon je huisarts en verpleegkundige informeren

Terug
Bovenaan