Pijn in onderrug

Hallo allemaal,

Ik ben nu 9 weken zwanger (denk ik), en heb al een week vreselijke last van mn rug. Zo erg dat lopen ook vrij pijnlijk is. Komt dit door de zwangerschap of zou dit een andere oorzaak hebben?
Heb eerder de "normale" klachten gehad zoals veel plassen, zeurderig gevoel in mn onderbuik, vermoeidheid  en heel erg gevoelige borsten. Maar dat is allemaal minder geworden. Hoort dit weg te gaan?

Ik ben erg blij dat er een Forum als deze bestaat en lees graag over ervaringen van anderen omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik zwanger ben. Ik weet niet wat ik allemaal kan verwachten en van ervaringen leer je meer dan van boeken ( heb ik ook).Kortom ik ben nogal onzeker.
Voor de rest gaat alles prima.

Groetjes patries

Hoi, hoi,

Ik heb ook weer erge last van lage rugpijn. Ik ben meteen naar de fysio gegaan. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel te lang gewacht en kon op het laaste helemaal niks meer. Volgens de fysio was het normaal dat je last van je onderrug krijgt in de eerste 12 weken door de hormonen. Je moet het wel in de gaten houden dat het niet instabiel wordt! Dus even langs de fysio als de klachten aan blijven!!

Groetjes, Jonna

Terug
Bovenaan