pijn in schaambot

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben van het januari forum en heb een vraag,

sinds twee dagen heb ik erg pijn in mijn schaambot vooral als ik ga staan en lopen, het is echt heel erg pijnlijk. De verloskundige zegt dat het het indalen en oprekken is. Herkent een van jullie dit en hoe lang duurt het???

groet bonus

Hoi,
ik heb dit ook al een geruime tijd.
ik ben nu inmiddels bijna 37weken zwanger en heb het nog steeds.
dus misschien duurt het wel tot het einde.
gr lisette

ook ik heb er last van. Niet elke dag. Vooral als ik veel loop doet schaambot pijn.
Gek is wel dat ik vorige week bij VK was en dat ze zei dat kindje nog niet was ingedaald, maar ik heb wel pijn in schaambot. Is wel mijn 2e zwangerschap en men zegt dat je er dan meer last van kunt hebben. Ik ben nu 34w+5d zwanger.  
Er is, behalve het een beetje rustiger aan doen, verder niet veel aan te doen helaas.

Groetjes sabine

hai,
Stekende  pijn in het schaambot komt vanuit je bekken. ik loop zelf al sinds juli met deze klacht, en hoe meer ik doe hoe erger het wordt. Dus: luister naar je lichaam, doe rustig aan, dat is eigenlijk het enige wat helpt. Ook een bekkenband kan verlichting geven. En wellicht heb je er iets aan contact met een fysio op te nemen, zij kunnen je helpen met de nodige houdingsadviezen en leefregels. Suc6,
Groetjes Soela

Sorry, ik wil niet te betweterig overkomen hoor! En niet tegen je vk ingaan, maar ik heb het dus al sinds week 25, en toen was mijn   kindje echt nog niet aan het indalen. Dat is tot op heden nog steeds niet het geval, net als bij Sab. je kunt veel lezen over bekkenpijn, daar staat oa ook pijn in het schaambot als veel voorkomende klacht.
Groetjes!

toen ik dat aangaf bij mijn gyn met 29 weken, gaf ze aan dat het niet van indalen kwam. misschien door de verweking (3e zwschap) of omdat ik weer een groot kind krijg en dus een zware buik heb of misschien toch begin van lichte bekkenklachten.

Haar advies was: om een buikband te gaan dragen en ik moet zeggen dat mijn klachten daardoor beter zijn geworden. Ik voel het nog wel als ik in bed lig en opsta of omdraai, maar niet veel meer tijdens het lopen , dat is echt beter geworden
Ýk wou dat ik die band al veel eerder was gaan dragen,echt een uitkomst

Dus misschien helpt het één van jullie ook

gr mama van MD

Terug
Bovenaan