pijn in vagina

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangere dames.
Ik ben nu ruim 36 weken zwanger en heb momenteel last van een opgezwollen clitorus.
Dit is onstaan na mijn laatste vrijparty (doen we overigens heeeeeel voorzichtig want we vinden het nu toch wel een beetje griezelig), ik maak mij hier een beetje zorgen om, maar wil er ook weer niet direct mee naar de docter. Kan het een infectie zijn of komt dit meer voor, wie kan mij antwoord geven.

gr. Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik heb er nog nooit van gehoord, maarja het zou toch kunnen misschien.

Ik zou in ieder geval als het aanhoudt toch even langs de dokter of bel de vk en vraag of zij hier al eens van gehoord heeft, want het zou natuurlijk toch een infectie kunnen zijn. Je weet dan nooit of dat nog iets uitmaakt voor de bevalling (je bent al ruim 36 weken, kan elk moment gebeuren, toch).

Ik hoop in ieder geval dat het snel overgaat.

groetjes, Jane31wk

Haaaal sylivia,

Ik heb gehoord dat de doorbloeding in je vagina sterker wordt enzo, nu kan je ook eerder spataderen op je schaamlippen krijgen. Misschien is die doorbloeding wel wat alles een beetje opzet maar ik weet niet of dat wel ech pijn mag doen. Ik zou het ook even laten checkken. Als je pijn in het bot hebt bij je vagina kan dat indalingspijn zijn.
Wisseldouches worden aangeraden bij gevoeligheid....

Sux6 Noekie

Kan ook gewoon eventjes geirriteerd zijn (door de activiteit zeg maar)
Ik heb het ook wel eens. Duurt dan meestal een dag of 2. Wat bij mij goed helpt is een beetje uierzalf erop smeren, haalt de irritatie wel weg.

gr,
Prize

Terug
Bovenaan