Pijn in zij!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Heb sinds een paar weken zo.n pijn in mijn zij ,herkennen jullie dit ?
Of zou het een verkeerde houding zijn ,maar ja wat moet ik daaraan doen ?
Ben 22 weken inmiddels

Hoi!

Ik ken het! Het werd bij mij steeds erger en ik ben eergisteren bij de dokter en vk geweest. Ze waren eerst bang dat het weeen waren, maar nu blijkt dat het hoogstwaarschijnlijk een blaasontsteking is. Ik krijg nu antibiotica en na twee dagen is het eigenlijk al zo goed als weg.

Even je urine naar de dokter brengen dus en met je vk overleggen! Je kunt beter niet doorlopen met een blaasontsteking! Ik had verder ook geen klachten, behalve in m'n zij, vandaar dat ik het ook niet door had!

Groetjes, Marisa

Hallo

Bedankt voor je reactie !
Het word bij mij ook steeds erger ,vandaag ook erg veel druk om te plassen maar er komt niets en zij doet steeds zeerder ,hoop niet dat   het blaasonsteking is ,dan heb je toch ook pijn met plassen toch?

Groetjes bezorgde zwangere

Normaal gesproken krijg je pijn  bij het plassen bij een blaasontsteking, maar tijdens de zwangerschap is dat vaak niet het geval. Dit komt omdat dezelfde hormonen die er voor zorgen dat alle spieren in je bekkenbodem ontspannen, ook je urinebuis verslappen. Ik zou morgen direct even met een potje vers urine naar de dokter gaan. (Bel eerst even of dit de hele dag door kan, want de urine moet zo vers mogelijk zijn als het getest wordt)

Als je erg veel pijn hebt of ongerust bent (kan ik me voorstellen), kun je ook je vk even bellen. Misschien kan die je naar een weekendarts en apotheek doorverwijzen zodat ze je vandaag nog een kuurtje kunnen voorschrijven.

Voor de goeie orde: de blaasontsteking kan niet bij je baby, die zal er niets van merken, maar je moet het wel zo snel mogelijk laten behandelen!

Succes en sterkte! Groetjes, Marisa

Hallo

Heb vanochtend vk gebeld   en zij is waarschijnlijk combinatie   werk en groeien baarmoeder ,lastig   ,enige wat je kan doen andere houding aannemen ,moest ook urine na laten kijken maar was schoon ,moet het wel even in de gaten houden maar voor zover nu te zien geen blaasontsteking gelukkig.
Dus ja we tobben maar verder   !
Bedankt voor je reactie !!

Groetjes

Terug
Bovenaan