Pijn klachten 35 weken zwanger

<p>Hallo ,</p><p>Ik ben nu 35 weken zwanger van oms eerste kindje en ervaar soms enorme pijn klachten.</p><p>Het voelt als een enorme spierpijn in mijn onderrug, onderbuik , liezen en boven benen. Soms straalt t uit naar de rest van mijn benen.</p><p>Ik weet niet zo goed wat dit kan zijn iemand een idee ? En tips.</p><p> </p>

Hallo,
Ik heb die pijn klachten ook al een aantal weken. Rond de 33 weken begon het. Ik ben nu 37 weken. En ik vroeg dat ook aan de verloskundige en ze vertelde dat de baby nog niet was ingedaald. Hij zit op het randje van wel en niet indalen en daar komt die pijn vandaan. Kan zijn dat jou baby ook op die plek zit. Het is mijn 2e zwangerschap en blijkbaar kan het indalen ook pas gebeuren bij de bevalling. Dusss je kan wel raden hoe lang ik er mee rondloop en pijn heb. Hopelijk daalt hij snel in zodat ik minder pijn heb. En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon bellen als ik jou was.
Groetjes Denise

Het klinkt erg als indalen.. 
Ben zelf morgen 40 en heb dit ook ervaren. Heb nu nog enorm last van me liezen want die kleine meid drukt enorm erop en op me zenuwen.. soms ik echt even stil staan haha

Terug
Bovenaan