pijn knieen

Hoi meiden.

Vannacht om 3.30 uur was ik klaar wakker en had onwijs veel pijn in mijn knieen. Echt niet normaal. Kan gewoon niet meer liggen van de pijn.
Merk wel als ik op mijn rug ga liggen het beter gaat, maar dat kan ik niet vanwege mijn buik pfffff.
Dus vannacht onwijs slecht geslapen. Rond 6.00 uur weer in slaap gevallen en om 8.00 uur weer wakker van de pijn.
Knieeen zijn ook iets dikker. Denk dat het de hormonen zijn. Gehoord dat gewrichten gaan uitzetten door de hormomen. Pfff nou lekker maar weer.

xyvonne

vocht in je knieen? is idd pijnlijk, benen goed hoog kan helpen, maar ja dan zit je wel dubbelgevouwen omd at je niet plat op je rug kan

lekker dat het midden in de nacht begint

sterkte

Hoi Yvonne,
Klopt inderdaad dat je gewrichten gaan uitzetten. Hierdoor komt er een heel klein beetje extra vocht tussen te zitten. HIerdoor krijgen je hersenen een signaaltje dat er mogelijk een ontsteking zit en daardoor gaat het ongeloofelijk pijn doen.
Ik heb er zelf ook last van :S Bij mij werkt slapen met het voedingskussen nog het beste en inderdaad op je rug gaan liggen.
Maar het is zeker niet fijn!! :(
Liefs,

Hoi, heb vannacht de kussen eruit gegooid en een kussen onder mijn matras gedaan. Heb redelijk goed geslapen.
Maar had de afgelopen nacht zo slecht geslapen, dat ik ook wel erg moe was.
Maar hoop dat dit er voor gaat zorgen ik iets beter ga slapen.
Donderdag weer controle, dan maar even melden.

x yvonne

Hmm heb ook geen idee wat het kan zijn. heb er nog niet erder van gehoord. Klinkt wel erg vervelend meid! Hopelijk gaat het slapen nu weer beter!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan