Pijn, Krampen

Hoi,
Ik ben vanmorgen even een kilometer wezen wandelen en ik kreeg net als een maand geleden ongeloofelijke krampen, Duurde ongeveer 5- 10 minuten.Toen dacht ik dat dat bandenpijn was maar ik weet nu het verschil want met bandenpijn voel ik het echt in de spieren. Deze pijn was echt in de baarmoeder voor mij gevoel. Het leken haast wel weeen. Het deed zo pijn dat ik geen stap meer kon verzetten. Het duurt een paar seconde en dan zakt het weer af en dan komt het weer opzetten. Wat is dit?????

Yamila 18 wk.
 
Hoi!

Ik weet natuurlijk niet wat het bij jou is en als ik jou was zou ik anders gewoon even de vk bellen.
Bij mij is het zo dat ik op verschillende manieren bandenpijn heb: de pijn die ik echt in mijn spieren voel en ik heb ook weleens alsof ik kramp heb; alsof ik teveel gegeten heb. Ja, lekkere uitleg, maar ik weet niets beters hihi.

Maar goed, als je het niet vertrouwdt, bel gewoon even de vk...

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb besloten om vandaag toch maar even naar het ziekenhuis te gaan om het te controleren. Mijn vk is namelijk alleen op vrijdag te bereiken en daar ga ik niet op zit te wachten.
 
Terug
Bovenaan