Pijn/Kriampen

Goeiemorgen allemaal.
Ik heb even een vraagje.

Ik ben nu bijna 18 wkn.

Vanmorgen werd ik wakker met echt verschrikkelijke pijn/kramp in mijn buik. Het enige waar ik het mee kan vergelijken zijn ongi krampen.

Daarna is het weggetrokken en heb ik nergens meer last van gehad.

Dit is alleen niet de 1e keer. Vorige week heb ik het ook al 2x gehad. 1x 's avonds en 's nachts na het sporten. Ging er toen van uit dat ik gewoon veel te veel gedaan had.

Later dat weekend ook nog 1x 's morgens.

Het is echt een hele heftige kramp die dan langzaam weg ebt.

Ergens dacht ik het zou toch geen voorwee kunnen zijn??? Maar dat is echt nog veeeeeeel te vroeg lijkt mij.

Ik ga volgende week woe. pas naar de VK.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet erg druk over maak omdat het heel soms maar is en ik heb daarna dus nergens meer last van.

Maar ik dacht misschien hebben jullie dit ook of weet een van jullie wat het kan zijn.

Ik wil de VK hier niet voor bellen.
Wat denken jullie??

Ik hoor het wel.
Liefs Bieb.
 
Hoi Bieb,

Soms kan het zijn dat je last hebt vasn je banden. Maar als je ongerust bent zou ik gewoon de verloskundige bellen, daar zijn ze voor. En nu gaat je vraag een eigen leven leiden. Minder handig lijkt me.
Sterkte met het bellen van de verloskundige.

Groetjes
 
Het akn bandenpijn zijn inderaad. Zolang je geen d.bruin/rood (bloedverlies hebt moet je je niet te veel zorgen maken. Doe je dat wel: gewoon even de vk bellen, daar zijn ze ook voor
 
Hoi,

Ik ben nu ook 18 wk zwanger en heb ook van die steken. Vooral als ik op sta of buig. Ik denk ook dat het de banden zijn. Vooal omdat mijn buik nu zo aan het groeien is. Als je twijfeld moet je de vk bellen. Veel plezier nog de komende tijd. Gr. Christel
 
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook hele erge buikkrampen gehad. De pijn leek dan inderdaad op weeen en echt niet op bandenpijn. Bij mij waren het toen mijn darmen. De zwangerschap is bij mij overigens gewoon goed verlopen.
 
Ik ben ook 18 weken zwanger en de laatste tijd heb ik hier ook last van! Het voelt idd als ongesteld pijn en druk op de buik. Ik heb ook het gevoel dat het komt omdat de baby goed aan het groeien is. Soms voel ik de baby ook, denk ik, want echt zeker weten doe ik het niet.
Aan mijn buik is nog weinig te zien. Je ziet niet echt dat ik zwanger ben, maar het gaan zitten en uit de auto komen is zwaar.
 
Terug
Bovenaan