Pijn lies

<p>Hoi dames,</p><p>Eens kijken of jullie dit herkennen.</p><p>Ik ben nu 6 weken en heb pijn aan m'n lies van m'n rechterbeen. Tenminste ik neem aan dat het m'n lies is. Zit aan de binnenkant van m'n been dat naar m'n schaamstreek loopt. Die plooi.</p><p>Maar het loopt ook beetje omhoog richting m'n bekken rechts.</p><p>Net terug van de stad en kreeg echt steken af en toe in m'n lies en m'n bovenbeen doet ook pijn en nu ook beetje m'n rechter bil.</p><p>Had nog wat hydrofiele spierbalsem crème liggen van kruitvat. Kan ik dat er op smeren?</p><p>Kennen jullie dat gevoel. Is dat bandenpijn of is dat wat anders?</p><p>Thanks</p><p> </p>

Dat is bandenpijn. Dat hoort helemaal bin het termijn wat je hebt en dat kan nog erger worden.
Iets erop smeren heeft geen zin. Het betekend dat je baarmoeder aan het werken is :)

Klopt indd wat hierboven staat, ik ben zelf ook 6+5 en ervaar dezelfde pijn zeker na veel gelopen of gedaan te hebben, in mijn ervaring werkt helemaal niks hiertegen! ik ga vaak gewoon even ontspannen op bed liggen en meestal trekt het na een kwartiertje wel weer weg.

Oh wat fijn dat jullie dit herkennen. Ben echt zo'n schijtluis bij elk pijntje omdat het allemaal nieuw voor me is haha.
Vreselijk die pijn scheuten. Vooral na een stuk lopen. Misschien doe ik er vanavond maar een warme kruik op om het te verzachten.

Terug
Bovenaan