Pijn linker been & zwanger

<p>Momenteel ben ik ongeveer 5 weken zwanger. De precieze zwangerschapsduur weten we niet, daarom heb ik morgen al een eerste echo. Enorm spannend!</p><p>Sinds vannochtend vroeg heb ik echter wat menstruatie achtige krampen met uitstraling naar mijn linker bovenbeen.</p><p>De buikkrampen zijn normaal ivm groeien van de baarmoeder. Maar herkent iemand die uitstraling naar mijn linker bovenbeen?</p><p>Ik verlies geen bloed oid. :)</p>

Hoihoi,
Ten eerste GEFELICITEERD!!
Ik had op het begin ook een soort menstruatieachtige pijntjes, maar verder geen krampen in mn been volgens mij.. maar die hormonen doen zoveel met je lichaam dat ik me er niet over verbaas hoor.
Hopelijk kunnen jullie morgen op de echo alvast wat bevestiging krijgen.
Geniet ervan!

Toevallig weer even reageren op een bericht van jou haha.
Maar houd het goed in de gaten!
Voordat ik wist dat ik zwanger was (Jaa ook bij mij was het totaal niet gepland) had ik ook last van mijn been. Soort van spierpijn/krampen. Daarnaast had ik in mijn linker bil ook een soort van spierpijn, maar dan heel diep van binnen. 
Later kreeg ik ook een drukkend gevoel beneden. Ik heb hier echt veel te lang mee doorgelopen tot de pijn echt niet meer te houden was en bleek het bekkeninstabiliteit te zijn.
Ik dacht al die tijd dat het er gewoon bij hoorde aangezien dit mijn eerste kindje is. Wat je zou kunnen  doen is een afspraak maken bij de fysio die gericht is op bekken klachten (9 behandelingen krijg je geheel vergoed hiervoor vanuit je basis pakket ) zij kunnen kijken of dat het daadwerkelijk is en wat je kan doen. Probeer er in ieder geval niet zoals ik te lang mee te lopen want op een gegeven moment kun je je werk gewoon niet meer doen.

Zou zeker naar de fysio gaan. 
Klinkt als mijn klachten en had al vroeg bekkeninstabiliteit. Bij de eerste ook gehad dus had het wel verwacht alleen niet zo vroeg. Het trekt bij mij nu soms ook naar de schede. Woensdag weer naar de fysio na 3 week vakantie.
Maar zou niet te lang wachten 

Terug
Bovenaan