Pijn links baarmoeder

<p>Hi allemaal,  Ik heb een vraag en hoop dat jullie het misschien kunnen verklaren.  Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus en heb de hele dag al last van een zeurende uitstralende pijn aan de linkerkant van mijn baarmoeder. Ook als ik er op druk is het pijnlijk. Nu dacht ik dat het misschien een vervroegde eisprong was. Maar ik heb een ovulatietest gedaan en die was negatief. Bovendien waren mijn laatste twee cycli 44 en 43 dagen (daarvoor 31 en 28). Dus de kans dat ie nu heel kort zou zijn, is best klein.  Deze keer had ik bij mijn menstruatie ook veel pijn aan de linkerkant. Dit was alleen toen ook hoger. Ongeveer op de plek naast m’n navel. Weten jullie misschien wat dit zou kunnen betekenen? Misschien nog ontpillen? (nu 8 maanden gestopt) </p>Ps. Ik ben sinds twee weken met monnikspeper gaan gebruiken in de hoop om de cyclussen wat te verkorten. Maar ik heb gezocht op bijwerkingen en dit kon ik niet vinden. 
 
Ik had hier ook wel eens last van, alleen dan toch wel rondom me eisprong. Ook bleek ik cystes te hebben op me eierstokken (wat overigens geen kwaad kan). Daardoor kreeg ik ook een stekende pijn aan de linker kant. Hopelijk is het snel over!
 
Bedankt voor je reactie. Ja denk dat het toch m'n eisprong is. Gisteravond nog een test gedaan en deze werd al donkerder. Fijn om te weten dat de cystes geen kwaad kunnen mocht ik die eventueel ook hebben! 
 
Terug
Bovenaan