Pijn links in de buik

Hoi Allemaal,

Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben. Het is allemaal nog wel wat onwerkelijk maar we zijn natuurlijk ook super blij aangezien ik al een half jaar ben gestopt met de pil.
Alleen heb ik nu al de hele tijd een soort buikpijn/ zeuren pijn aan de linkerkant van mijn buik. Het blijft ook op de zelfde plek hangen. Mijn vraag is dan ook komt dit jullie bekend voor? Heb verder helemaal nog geen klachten.
Eerst maak je je zorgen kan ik wel zwanger worden en nu is het zo ver en dan heb je weer andere zorgen........pff nou ja

groetjes,
kaatje
 
Hallo kaatje.
Ben jij dat van het zwanger worden forum.
Als het zo is,dan ben ik ontzettend blij voor jou.
Die steken horen erbij,ik heb hetzelfde.
En een menstuatieachtig pijn in de onderbuik.
Zommige vrouwen hebben nergens last van,waarvan je denkt ben ik wel zwanger?
En anderen hebben wat meer klachten..
Kaatje Gefeliciteerd.

Groetjes Lillie
 
Hallo kaatje.
Ben jij dat van het zwanger worden forum.
Als het zo is,dan ben ik ontzettend blij voor jou.
Die steken horen erbij,ik heb hetzelfde.
En een menstuatieachtig pijn in de onderbuik.
Zommige vrouwen hebben nergens last van,waarvan je denkt ben ik wel zwanger?
En anderen hebben wat meer klachten..
Kaatje Gefeliciteerd.

Groetjes Lillie
 
Hoi Lillie,

Nou er zijn 2 kaatjes op het forum actief. Ik ben kaatje 86 en ben nu een half jaar bezig voor de eerste. Ik schreef soms wel wat op het forum maar niet zo veel hoor.
Ja ik wet dat ik me niet te druk moet maken enzo maar onbewust gaat het met je aan de haal. Waarom heb ik alleen aan 1 kant pijn starks zit het vruchtje niet goed. Maar ik moet het los laten he en nu gaan genieten.
Ik werk in de zorg en moet vanavond weer werken dus dat is wel goed voor mij een beetje afleiding.
Hoeveel weken ben jij?
 
Ik ben nu 7 weken,zwanger.
Hoelang was jij overtijd,toen je positief teste.
Wanneer heb jij een intake gesprek bij de verloskundige,vertrouw je het niet of je hebt vragen?
Dan mag je haar ook bellen.

Groetjes Lillie
 
Hoi,

Ik ben nog maar net overtijd hoor. 1 dag ofzo dus het zit er nog maar net. Ik heb nog geen intake bij de verloskundige gepland dit moet ik nog doen. Ben nu een beetje aan het kijken welke praktijk me aanspreekt. Ik heb me mezelf afgesproken dat als ik volgende week nog steeds op die plek zeurende pijn heb bel ik de vk.
En wanneer mag jij naar de vk? Is het ook je eerste zwangerschap?

groetjes,
kaatje
 
Goedemiddag,
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger. Kom net bij de vk vandaan voor een echo, want wist niet hoelang ik al zwanger kon zijn. Maar die stekende pijn, heb ik ook wel gehad!! en nu komt het soms nog terug. Voorde rest heb ik nergens last van.. naja lust nu aardig wat eten ( en vooral lekkere dingen ) haha.. en nu begin ik me borsten een klein beetje te voelen maar nog niet extreem. Ik zou nu lekker gaan genieten :) Gr Miarciie.
 
Goedemiddag,
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger. Kom net bij de vk vandaan voor een echo, want wist niet hoelang ik al zwanger kon zijn. Maar die stekende pijn, heb ik ook wel gehad!! en nu komt het soms nog terug. Voorde rest heb ik nergens last van.. naja lust nu aardig wat eten ( en vooral lekkere dingen ) haha.. en nu begin ik me borsten een klein beetje te voelen maar nog niet extreem. Ik zou nu lekker gaan genieten :) Gr Miarciie.
 
Terug
Bovenaan