pijn maar niks te vinden

<p>Hallo ,</p><p> </p><p>Ik heb sinds een paar dagen hevige pijn aanvallen in me onderbuikwat doortrekt na me rug en me been. Urine op de kweek kwam niks uit. Bloed ook niks in te vinden wat wijst op ontstekingen. Gistr extra echo gehad alles in orde , geen tekenen voor een miskraam</p><p> </p><p>Ik ben radeloos , iemand ervaringen hiermee?</p>
 
<p>Hoi iris , ik bn nu in me 8e week. Zou dat al kunnen ? Denk zelf dat me darmen het erg moeilijk hebben ook en dit kan meespelen met de groei ban me baarmoeder.</p><p>Groetjes</p>
 
<p>Ik heb ook bandenpijn gehad rond die tijd. Duurde ongeveer tot 10 weken. Daarna niet meer gehad. Waren echt steken niet een pijn die ik zou verwachten bij een ontsteking en/of miskraam. Maar dat is natuurlijk een gevoel</p>
 
<p>Hey, hey, vervelend die pijn! Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Makkelijk gezegd natuurlijk.. ik heb hetzelfde. Vooral savonds heftige pijn. Straalt bij mij naar boven naar m'n maag en soms naar mijn rug. Er gebeurt gewoon erg veel daar binnen.  Hoeveel weken ben je? Ik nu 8 weken en bandenpijn schijnt dan inderdaad te kunnen. En dat kan erg veel pijn doen.. mijn vk zei me dat ik me pas bij bloedverlies moet melden, of als het echt continu voort blijft duren  (de pijn). Dus bij krampen die overgaan en geen bloedverlies of koorts zou ik proberen rustig te blijven en ge vertrouwen op je lichaam. Als je het echt niet trekt dan bel je je vk..</p><p>Sterkte..</p><p> </p>
 
<p>Ik had in het begin ook best wel erge buikpijn en krampen, is alleen maar goed teken werd mij verteld want het is de groei van je baarmoeder een warme kruik doet wonderen. Maak je niet te druk. </p><p> </p><p> </p>
 
<p style="text-align: left;">Dank jullie wel. Ik ga maandag weer aan t werk , werk in de zorg dus best pittig. Pijn komt en gaat , merk dat het ook komt wanneer ik moet drukken. Heb dus gedroogd fruit en kiwies en vezels in huis gehaald hopem dat me darmen wat beter gaan werken weer haha.</p>
 
<p>Anders van biokult probiotica halen had ik op advies van mn dietist  en bandenpijn kan zeker had er ook erg last van helaas bij mij was het met 9 weken mis dus geen idee tot hoelang dat aanhoud,.mn vk zei toen dat alles ruimte moet maken dus dat doet wel pijn</p>
 
Terug
Bovenaan