Pijn met bloed bij ontlasting voor nod

<p>hallo dames..</p><p>een vraagje want heb dit nog nooit eerder gehad. Dit is ronde 4 voor ons om een kindje te krijgen. Deze ronde rond de eisprong veel last gehad van duizeligheid en misselijkheid. Nu sinds een aantal dagen ook last van mijn onderbuik met steekjes links en rechts. Vanaf vandaag ook last van mijn borsten. Maar nu iets wat ik nog niet heb gehad. </p><p>Wel al een tijd meer moeite met naar de wc gaan. Een aantal dagen niet en dan weer wel. Gister ineens pijn bij ontlasting en ook met afvegen bloed (grote boodschap) vanochtend had ik dit weer. Ik zit nu 4 dagen voor nod... heeft iemand hier ervaring mee?? </p><p>Groetjes </p>
 
Hier heb ik geen ervaring mee nee. Bloed bij de ontlasting is sowieso niet goed. Je moet alleen wel even kijken waar het vandaan komt. Is het misschien bloed met afvegen? Omdat je door obstipatie miss iets kapot hebt gemaakt aan de buitenkant bij je anus? Of is het echt in je ontlasting? Want dat zou duiden op een bloeding in je darmen oid.
Dat is namelijk wel een belangrijk verschil. Ik zou daar even op letten en mocht het echt in je ontlasting zitten dan een afspraak maken bij de huisarst. Mijn zus had dit een tijdje terug ook en die moest toen ontlasting inleveren....
 
Dat is ws een aambei of een klein scheurtje. Beide kan komen door te harde ontlasting en de druk. Ik had dat toevallig ook maandag was ook iets meer bloed dan ik ooit hebt gehad, hele dag bij afvegen zat er wat oo papier. 4d later was t weer weg. 
 
Ik heb precies dezelfde klachten obstipatie bloed bij het afvegen en misselijk en duizelig. Alleen ik weet niet wanneer mijn eiersprong is. Ik ben 2 weken geleden gestopt met de mini pil. 
Ik heb wel vaker last van obstipatie en bij mij zijn dit aambeien. Die steeds opnieuw weer open springen. Nu dat ik gestopt ben met de pil heb ik er wel meer last van normaal. Geen idee waar het aan ligt. 
 
Terug
Bovenaan