Pijn met lopen!

tamjo

New member
Hoi allemaal, ik heb ontzettend veel pijn met lopen aan mijn rechter heup! Vooral de stukjes lopen van en naar school(op mijn werk) ga er gewoon mank van lopen omdat het zo een zeer doet! Zouden dit evt mijn bekken kunnen zijn? Misschien meiden die dit evt herkennen met een vorige zwangerschap en last van hun bekken hadden? Ik had het bij mijn vorige zwangerschap niet zo extreem! Wel heb ik dit al ff maar in veel minder mate pijn!
 
Hi meis,

Wat ontzettend naar zeg, die pijn!
Ik heb geen ervaring met bekkeninstabiliteit, maar ik denk wel dat dit te maken kan hebben met de verweking van je banden... Ga anders voor de zekerheid naar de huisarts of fysio... niet te lang mee door blijven lopen hoor!

Heel veel succes meis!
 
Ik heb ook erg pijn gehad ben toen naar mensendieck geweest therapie gehad . Niet echt veel baat gehad . Ook een bekkenband gehad doet ook niet echt veel . Moet echt gewoon opletten veel pauzes nemen bij pijn .En niet te lang mee wachten .

Ik merk dat nu de klachten minder worden bij mij , bij mij zit het ook meer rechts . En met fietsen heb ik minder klachten .

Sterkte..
 
Hoi

Ik heb ook veel pijn met lopen en staan. Ben vandaag naar dokter geweest. Ik heb met name pijn bij mijn schaambot, bilspieren en onderrug echt de onderkant zeg maar. Maar volgens de dokter zijn het mijn spieren (die doorlopen tot het schaambot) die dus erg gevoelig zijn.. en de banden en baarmoeder die van binnen oprekken. De meeste hebben dat pas laat in de zwangerschap maar ik loop er dus nu al mee.
Dus ik weet helaas hoe vervelend de pijn is:-(

Liefs
 
@ Renate,de klachten bij jou klinken toch echt als bekkenklachten.....ik heb er zelf ook erg veel last van...
Ik zit al vanaf 16 weken in de ziektewet heb een staand beroep,erg vervelend...
Nu gaat het redelijk,maar heb wel een bekkenband nodig,anders kan ik niet veel.

@Tamjo,let maar goed op en ben er snel bij als de klachten erger worden.
Heb je ook last in je bil en helemaal onderin je rug?

 
Ik heb de laatste tijd ook last van mijn bekken.
Inderdaad rustig aan doen en op je houding letten. Altijd op beide voeten staan, recht zitten enz. En echt luisteren naar je lichaam. Heb het er met mijn VK over gehad en met mijn werkgever.
 
Terug
Bovenaan