Pijn na iui?

<p>Na mijn eerste iui kreeg ik na ongeveer een uur extreme pijn in mijn buik. Ik ben wel wat gewend met endometriose maar ik kon niet rechtop staan, me eigenlijk überhaupt niet bewegen en niet ademen door mijn buik. Mijn complete buik was opgezwollen en super pijnlijk bij aanraking van onder tot boven... ik heb verder niet gebeld met het ziekenhuis en afgewacht... het was wel na 2 dagen zo goed als weg... komt dit bekend voor bij mensen? En zo ja, hoe kan dit?</p>

Hoi jutjul, nee dat is niet herkenbaar! Ik heb 6x iui gehad! Waarvan de 6e raak was en het prachtige resultaat nu naast mij ligt?! Tijdens de iui kon het inbrengen van het rietje een naar gevoel geven of zelfs een steekje , dan raakte ze de baarmoederwand ,daarna kon het licht bloeden maar niet langer dan een paar uur! 
2 dagen echt pijn vind ik heftig en ik zou dit zeker bij een volgende afspraak bij je gynaecoloog melden! En als het wederom gebeurd bellen! Daar zijn ze voor hé!  Sterkte hoop voor je dat het snel raak is?

Bedankt voor je reactie! Ik vond de behandeling zelf totaal niet pijnlijk. Ik ga het dan toch maar even aangeven. Kans van slagen bij endometriose is wel echt minder groot. Had jij zelf endometriose of niet? En wel of geen hormoonstimulatie? Wel super dat het dan toch nog zo gelukt is!

Terug
Bovenaan