Pijn na IUI

Dag dames,

heb gisteren mijn 2e IUI ondergaan. Ben lekker een dagje thuis gebeleven en dat was maar goed, want ik kreeg me toch een buikpijn! Zo'n pijn in de onderbuik alsof er een ballonnetje wordt opgeblazen....
Is dat normaal dat je achteraf zo'n pijn hebt? Hebben degenen die ook IUI hebben gehad daar ook last van gehad?
Bij de 1e IUI had ik het ook, maar toen waren het 2 uur lang echt pijnlijke steken, zeg maar krampen van de baarmoeder, maar dit is weer heel anders. Heb er nu eigenlijk nog last van.
Nou ja, maar niet teveel over nadenken en hopen dat het allemaal gaat aanslaan.

xxx Nic

hoi nic,
ik ben nu bezig met de vierde keer iui en heb er de eerste keren geen last van gehad .heb nu vorige week donderdag weer de vierde keer iui gehad en heb toen ook echt 1,5 dag last gehad en echtpijn in mijn buik en dat kan van dde eisprong zijn is me verteld.ik hoop dat het bij je aanslaat.

groetjes lady 21

Heee Nic,

Wat vervelend te horen dat je zo'n pijn en last hebt na je inseminatie, ik moet morgen voor onze eerste IUI, en weet dus nog niet of je daarna pijn hebt ja of de nee. Maar ik zal je mijn bevinding laten weten .....

Vraagje, is de IUI opzich vervelend?
Of voel je op de eendebek na niet zo veel?

Doe het rustig aan, ik voel me momenteel ook niet zo lekker, en dit schijnt door de hormonen te komen.
Dus heb vandaag ook een lekker dagje in bed gepland. Had gisterenavond zelfs koorts, maar ja misschien heb ik wel gewoon kou gevat ofzo (wat wil je met die temperatuursverschillen hier in Nederland) wie zal het zeggen. Maar het gaat gewoon ff niet zo lekker. Hopelijk morgen beter, dat ik fris en fruitig de behandeling meemaak!

Sterkte en succes in de wachtweken, ik duim voor je!

Cynthia

Hoi,

Ik heb de 2e keer ook wat menstruatieachtige buikpijn gehad. Ik blijf na de IUI altijd lekker een dagje in bed en dan is het goed te doen.

Cynthia,
De IUI op zich is echt peanuts. Voel je niets van. Die klem is even vervelend maar ook niet echt pijnlijk hoor. Je bent met 3 minuten weer in de kleren en klaar om naar huis te gaan.

SUCCES!
lfs inge

Hoi,
Ik heb nu 3 iui's achter de rug maar geeneen keer wat gevoeld. Alleen de 2e keer prikte de (iets onhandige) co-assistent met het rietje in mijn baarmoeder en dat voelde een beetje kramperig maar dat was ook zo weer over. Het stelt dus echt helemaal niks voor. Terwijl het voor ons heel erg belangrijks is, is het voor hun gewoon een tussendoor-routineklus. Na de inseminatie moet ik altijd nog 10 minuten blijven liggen.
Ik hoop voor je dat het raak is! En Cynthia, heel veel succes morgen! groetjes

Ohhhh zie je wel, zit ik me weer druk te maken om niets. Het is waarschijnlijk dus zo gepiept en bijna gevoel/ pijnloos.

Ja voor ons is het heel wat, maar in het ZKH weten ze niet beter en ben je misschien al de 100.000 waarbij ze de zaadjes een handje helpen.

Ik laat het gewoon over mij heenkomen en morgen horen jullie mijn ervaring wel !

Groetjes maar weer!

Dag dames bedankt voor jullie reacties.
Het gaat alweer veel beter, vanochtend had ik nog ietwat last, maar nu voel ik bijna niets meer. We zullen wel zien.

Cynthia: Ik wil je heel veel succes wensen morgen!!!!! Het valt zoals iedereen schrijft echt reuze mee allemaal. En dan gaan we duimen dat het direct raak is!

xxx nic

Terug
Bovenaan