Pijn na sex

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

gisteren sex gehad en na de tijd had echt wat pijn in mijn onderbuik!niet heel lang 5 min ofzo maar tjonge dit ken ik niet!Ik denk niet meteen dat het een zwangerschap kan zijn, al hoop ik het wel maar misschien ook wel te veel geklust haha herkent iemand dit...???

Hey!

Ff tijdje weg geweest, maar ben d'r weer!

Nee, echt pijn na de sex herken ik niet... Wel merk ik rond mijn ei dat het allemaal wat gevoeliger is tijdens de sex, maar last na de sex heb ik eigenlijk nooit.

Ben ook nog nooit zwanger geweest, dus ook daar wordt je bij mij niet veel wijzer van, haha!

Succes! X Daisy

hey meid,
soms als ik mijn ei heb dan heb ik zowieso al die pijn in mijn onderbuik. alsof je ongesteld moet worden maar in mijn geval iets minder pijnlijk haha..
(kan soms niet eens meer lopen liggen staan of wat dan ook)

dus zal kunnen dat je je eisprong had.

ik heb afentoe ook wel steken onderin ook als ik geen sex heb gehad. is gewoon iets in je lichaam wat sametrekt..

denk nergens druk om maken.
en vooral genieten doe leuke spelletjes..:)

liefs..

Ik hoop echt niet dat het me ei is, moet als goed is over 5 dagen ongi worden, dan zou ik een cyclus hebben van 50 dagen!!!!pfff moet er niet aan denken zeg! ach zal wel niks zijn denk ik! fijne dag allemaal

Misschien toch een gevoelige baarmoeder waarin zich een innesteling heeft plaats gevonden! Kan heel goed! Spannend weer hè? Ik hoop het voor je meid!

Wanneer is je NOD?? ben toch erg benieuwd of het raak is!!

Spannend!

X

hee dais,
donderdag is me NOD!veels te spannend weer!!
xxx

Terug
Bovenaan