Pijn na strippen

<p>Hey, ik ben uitgerekend voor overmorgen (1/10/21) en gisteren heeft de gynaecoloog gestript. Ik heb gisteren de hele dag enorm veel pijn gehad in mijn bekken, rug en onderbuik. Sinds deze morgen is het niet meer zo'n intense pijn, meer een soort constante menstruatiepijn. Maar ik verlies wel wat slijm en bloed. Heb ook terugkerende steken in mijn rug en af en toe in mijn onderbuik. Ik weet niet hoe weeën voelen want het is mijn eerste zwangerschap, maar kan dit het begin van de weeën zijn of is zoveel last na het strippen normaal? Bedankt xx</p>

Dat bloed en slijmverlies had ik wel maar toen waren er ook al weeën. Mocht je het niet vertrouwen zou ik je verloskundige gewoon bellen om zeker te weten.. Zij kan je het beste helpen. Het kan wel zijn dat het begonnen is. En straks constanter de weeën zijn.

Zelf had ik na strippen een continue druk naar onder, bloed en slijmverlies en ca: 4 uur later werden het weeen.

Die herken je omdat ze komen en gaan en een echte piek hebben. Zelf herkende ik bij de eerste meteen dat het weeen waren.

Terug
Bovenaan