Pijn na vrijen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Voor het eerst nadat ik weet dat ik zwanger ben gevreeen, dit deed erg veel pijn. Kreeg namelijk hele harde kramp. Daarna trok het langzaam weg. Dacht nu krijg ik een miskraam maar nu is het weg.

Heeft iemand dit ook gehad?

Groetjes, Yvette

Hoi Yvette.
Ik heb het zelf nog niet gehad,maar heb wel gelezen dat dat kan.
Ze zeggen doordat je baarmoeder samentrekt als je klaarkomt
Ik hoop dat je gerustgesteld bent en misschien krijg je nog wel meer reactie`s.
Groetjes Mikkie

Hoihoi, je baarmoeder spant zich inderdaad even aan, maar dat is voor je kindje niet vervelend hoor. Ook krijg je geen miskraam van sex. Dus ontspan je maar. Misschien moet je er even aan wennen, en anders een andere manier vinden om elkaar te plezieren.
Liefs Phira

Hoi Yvette,
Als je zwanger bent veranderd de stand van de baarmoedermond. Hij komt wat schuiner te liggen en wat verder naar voren. Als daar tijdens het vrijen tegen gebotst wordt (ahum) dan kan dat heel erg zeer doen en voelen als kramp. Dat is 'normaal'. Sommige vrouwen hebben daar geen last van en anderen hebben de pech dat het wel gebeurd. Zorgen dat je goed ontspannen bent en een beetje kalm aan doen dat is de tip!
groeten Elke

ja ik herken het ook..

als ik klaarkom voelt het lekker (zoals anders ) ma daarna.... auwie!!!! niet leuk meer!!!

tis heel anders nu... minder leuk vind ik,terwijl ik het eerder elke dag deed,moet ik er nu niet zo veel meer van hebben... das echt enorm balen voor beide!

xxxx

Dankjulliewel voor alle reacties! Ben zeker gerustgesteld! Maar voorlopig hoef ik ff niet   ; )

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan