Pijn onder linker borst

<p>Hi,</p><p>Nu ruim 28 weken zwanger en anderhalve week flink pijn onder mijn linkerborst. Ongeveer 10cm eronder.</p><p>Gynaecoloog zei dat het wss mijn ribben zijn/ ribspieren wat gekneusd.</p><p>Maar de pijn lijkt erger te worden. Niet alleen wanneer ik loop maar continu. Iemand hier ervaring mee?</p>

Ja ik heb hier helaas ervaring mee en voor de zwangerschap aloop.  Zie er ook ontzettend tegenop dat die kleine straks de hoogte van de ribben heeft bereikt eerlijk gezegd. 
Ik heb pds met vaak in de bocht van mijn darm een verstopping. Dit resulteert in het duwen tegen mijn ribben. Doordat dit jaren is geweest hebt ik nu het syndroom van tietze, dat is een reumatische aandoening aan de ribben. 
Je zou daar kunnen kijken voor tips ? Mij helpt het wel eens om na het eten op mijn linkerzij te gaan hangen/liggen zodat de lucht er uit kan. Dat neemt wat druk weg. 

Hi bedankt. Wat ontzettend vervelend zeg!
Ik had in het begin heel erg last van mijn darmen maar heb sindsdien zakjes gekregen en nergens last meer van. Heb ook nauwelijks zure oprispingen.
Ik ga idd eens kijken naar dat syndroom. Daar ben ik niet bekend mee.

Terug
Bovenaan