pijn onder navel na keizersnede

hoi hoi,

Ik ben 4,5 week geleden bevallen d.m.v. een geplande keizersnede. Op zich heb ik niet veel pijn meer aan het litteken bij mijn bikinilijn, horizontaal, het is hoogstens nog wat gevoelig. Maar ik heb nog wel last van pijn onder mijn navel, die streek in mijn buik is nog erg gevoelig. Herkent iemand dit???? Ik heb een bikinisnede gekregen, maar klopt het dan dat de buikwand onderhuids verticaal is opengemaakt? Ik heb half juli een afspraak bij de gynaecoloog, voor controle.

En kunnen jullie alweer op de buik liggen? Dat lukt mij ook nog niet echt.

Verder gaat het wel prima, wandelen gaat alweer prima!! Fietsen nog niet echt.

Groetjes
Ingrid

hoi Ingrid. Ik heb ook nog een beetje pijn onderhuids net boven de snee. Een beetje een beurs gevoel. Op zich verder geen last meer. Kan wel op mijn buik liggen. Maar ben nog wel voorzichtig met me omrollen zeg maar. Ben zo gewend om het rustig aan te doen, dat ik dat automatisch doe eigenlijk. Maar ik ben al weer flink aan het bewegen verder in het huishouden zeg maar. Volgende week moet ik op controle dus vraag dan ook naar dat beurse gevoel.Verder is het nog wel wat gezwollen, maar ik begrijp dat dat op den duur helemaal weg trekt.
gr chris

Hoi Ingrid,

hier een aprilmama. Ik heb van mijn oudste zoontje vorig jaar ook een (spoed)keizersnee gehad. Mijn werd inderdaad verteld dat onderhuids verticaal gesneden wordt. Bij mij zat dat gevoel toen meer aan de rechtenkant (maar zal per gyn. verschillend zijn)
Het is een zware operatie en ik heb er toen lang last van gehad (maar ben ook nog lang na de keizersnee aan het kwakkelen geweest). Gun jezelf de tijd, komt allemaal weer goed!

Sterkte met je herstel!

groetjes Natasja

(ps lees hier niet zo vaak, dus mocht je nog iets willen vragen kom dan even naar het aprilforum)

Terug
Bovenaan