Pijn onder rechterborst

Ben een beetje laat hiermee, maar heb al vanaf 3 maanden last van een pijnlijke plek onder mijn rechterborst. Het zit niet in de borst zelf en ook niet in de organen volgens mij. Het zit meer op de plek waar de beugel van  een bh normaal zit. Het voelt alsof op die ene plek er een knik zit  van  een bhbeugel die er continu op drukt. Maar zo voelt het alleen, ik heb geen knik in mijn beugelbh. 's Nachts kan ik niet goed  op mijn zij slapen, omdat die plek dan begint te zeuren/irriteren.

De vk heeft er geen antwoord op en op internet kan ik er ook niets over vinden. Mijn borsten zijn door de zwangerschap vrij flink gegroeid. Juist daardoor heb ik geïnvesteerd in echt goede bh's, ook zonder beugel. Maar het haalt niets uit.

Ik heb echt geen idee wat het is. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?  Weet je wat het is en wat je er aan kan doen?

Dank je wel alvast voor je reactie!

Lolaz
36/2

Wat herkenbaar! Ik heb dat ook en ook onder mijn rechter borst.
Wat je er tegen kan doen? Geen flauw idee , wilde dat ik het wist. Ik heb er overigens de hele dag door last van. Je hebt dus weinig aan mijn reactie, vond het alleen zo herkenbaar en dat terwijl ik dacht dat het aan mij lag.

Groet Xanthe
34w3d

Ik weet niet of ik precies hetzelfde heb maar ik heb ook met vlagen (vooral als mn borsten erg opgezet zijn) erg pijn en soms erge steken onder mn borsten! Ik heb t idee dat het komt omdat je bh op je melkklieren drukt.... Wat bij mij hebt maar even in het begin n naar gevoel is om voor je vriend te gaan zetten en je borsten goed te masseren! Hoop dat het helpt!
Succes!

L81
(28wkn zwanger 1e)

Ik weet niet of ik precies hetzelfde heb maar ik heb ook met vlagen (vooral als mn borsten erg opgezet zijn) erg pijn en soms erge steken onder mn borsten! Ik heb t idee dat het komt omdat je bh op je melkklieren drukt.... Wat bij mij helpt, maar wel even in het begin n naar gevoel is, om voor je vriend te gaan zitten en je borsten goed te laten masseren! Hoop dat het helpt!
Succes!

L81
(28wkn zwanger 1e)

Terug
Bovenaan