Ben een beetje laat hiermee, maar heb al vanaf 3 maanden last van een pijnlijke plek onder mijn rechterborst. Het zit niet in de borst zelf en ook niet in de organen volgens mij. Het zit meer op de plek waar de beugel van een bh normaal zit. Het voelt alsof op die ene plek er een knik zit van een bhbeugel die er continu op drukt. Maar zo voelt het alleen, ik heb geen knik in mijn beugelbh. 's Nachts kan ik niet goed op mijn zij slapen, omdat die plek dan begint te zeuren/irriteren.
De vk heeft er geen antwoord op en op internet kan ik er ook niets over vinden. Mijn borsten zijn door de zwangerschap vrij flink gegroeid. Juist daardoor heb ik geïnvesteerd in echt goede bh's, ook zonder beugel. Maar het haalt niets uit.
Ik heb echt geen idee wat het is. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Weet je wat het is en wat je er aan kan doen?
Dank je wel alvast voor je reactie!
Lolaz
36/2
De vk heeft er geen antwoord op en op internet kan ik er ook niets over vinden. Mijn borsten zijn door de zwangerschap vrij flink gegroeid. Juist daardoor heb ik geïnvesteerd in echt goede bh's, ook zonder beugel. Maar het haalt niets uit.
Ik heb echt geen idee wat het is. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Weet je wat het is en wat je er aan kan doen?
Dank je wel alvast voor je reactie!
Lolaz
36/2