pijn onder rib, pas 8 weken!!

Ik ben 8 weekjes nu, en heb al een paar keer als ik zit , pijn onder mijn rib. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maar pas heel wat weken verder, dat was dan een voetje of een handje wat zat te duwen. Maar dat lijkt me nu erg onwaarschijnlijk! Ik ben wel de laatste paar x dat ik ongesteld was, heel weinig en heel kort ongesteld geweest, het zal toch niet zo zijn dat ik al langer zwanger ben?? Zou wel heel apart zijn.. maar zojuist meende ik ook wat te voelen bewegen!! Het zal toch niet! Misschien heb ik het me verbeeld. Heb al vk gebeld, maar die wist ook niet wat die pijn dan kon zijn, en kan pas over 2 weken komen! Maar begin nu wel erg te twijfelen..Iemand zoiets al eens meegemaakt?
Groetjes!
 
Als je dus al veel langer zwanger zou zijn, dan zou je je baarmoeder ook al goed moeten kunnen voelen. Rond 16 weken zwangerschap zit deze halverwege je schaambeen en je navel. Probeer maar eens of je m daar of iets lager/hoger kunt voelen.
Het zou goed kunnen dan je langer bent, want je hoort het nogal eens. Ben wel benieuwd hoor!
En die pijn bij je rib, als je eerder zwanger bent geweest gaat je lichaam sneller op de hormonen reageren waardoor je ook eerder dit soort klachten kunt hebben.

gefeliciteerd en geniet er maar veel van!
 
Klinkt vreemd maar het zijn waarschijnlijk je darmen. Die krijgen een andere positie. Ik heb bij mijn 2e zwangerschap 2 keer de huisartsenpost gebeld. Het deed echt pijn en dacht dat ik.galstenen ofzo had. Haha. Maar het bleek inderdaad het verplaatsen van de darmen te zijn. Ik was toen 10 weken denk ik.
 
Oh nou, ik ga zo s even voelen of ik mijn baarmoeder voel.. wel gek hoor!
Het doet niet zoveel pijn, is alleen beetje vervelend, en ik vond het gewoon vreemd. Maar heb intussen ook gelezen dat het spieren kunnen zijn die een nieuwe plek aan het zoeken zijn ofzoiets.. blijft iets bijzonders zo'n zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan