pijn onder ribben

Hallo allemaal,

Fijn dit forum.
Ik heb een vraag. Ik heb sinds een paar dagen een soort spierpijn links en rechts onder mijn ribben. weet iemand wat dit is ? Bandenpijn ? ik ben nu ongeveer 5,5 week zwanger.

Bedankt en groetjes!

hey!

ik ben nu net 6 weken zwanger... maar heb geen idee of die spierpijn van je bandenpijn is....
volgens mij zit bandenpijn meer bij de liezen.
hoe ist verder met je? voel je je een beetje goed?
ik had tot woensdag nergens last van op zere borsten na... nu ben ik s'ochtends toch misselijk!!! zomaar ineens! t hoort erbij maar leuk ik anders.

is dit je eerste zwangerschap?
suc6 met je spierpijn... hopelijk knapt t snel wat op!

liefs

Hallo.

Gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk. Die pijn zou heel goed kunnen betekenen dat je baarmoeder al iets aan het oprekken is. Dat gebeurt al vrij vroeg in de zwangerschap. Maar mocht je er last van blijven houden zou ik zeker even de huisarts of verloskundige bellen.

Hoi Juni en Bonnie,

Bedankt voor jullie reacties. De pijn is al een stuk minder, af en toe heb ik er s' avonds nog last van en verder ook soms wat steekjes onder bij mijn lies. Maar inderdaad denk ik dat het een combinatie is van het oprekken van de baarmoeder en mijn darmen.... Die zitten natuurlijk ook bovenin, had ik nog niet over nagedacht... maar denk dat die ook voor pijn zorgen. En ja, verder voel ik me redelijk goed, misselijkheid lijkt wel erger te worden maar minder vaak, nu wel meer s' ochtends als ik opsta (eigenlijk net als bij jou, Juni!), vanochtend zelfs overgeven.... en verder vandaag gelukkig bijna helemaal niet. Het lijkt steeds wel te veranderen allemaal maar dat is natuurlijk logisch.... Verder ben ik zooo ongeduldig deze eerst weken, nu 6 weken en de tijd lijkt voorbij te kruipen... Hoe gaat het bij jullie?

Hoi Juni en Bonnie,

Bedankt voor jullie reacties. De pijn is al een stuk minder, af en toe heb ik er s' avonds nog last van en verder ook soms wat steekjes onder bij mijn lies. Maar inderdaad denk ik dat het een combinatie is van het oprekken van de baarmoeder en mijn darmen.... Die zitten natuurlijk ook bovenin, had ik nog niet over nagedacht... maar denk dat die ook voor pijn zorgen. En ja, verder voel ik me redelijk goed, misselijkheid lijkt wel erger te worden maar minder vaak, nu wel meer s' ochtends als ik opsta (eigenlijk net als bij jou, Juni!), vanochtend zelfs overgeven.... en verder vandaag gelukkig bijna helemaal niet. Het lijkt steeds wel te veranderen allemaal maar dat is natuurlijk logisch.... Verder ben ik zooo ongeduldig deze eerst weken, nu 6 weken en de tijd lijkt voorbij te kruipen... Hoe gaat het bij jullie?

hey wolletje!!

hier t zelfde probleem hoor! voor mn gevoel ben ik al zooooo lang zwanger, en ik ben nog maar 6.5 week!

t schiet echt nix op! ben blij dat je klachten wat beter worden maarja dan nu de misselijkheid he! ach, t hoort erbij!

voor mn gevoel begint mn buik al wat op te zetten onderin... hebben jullie dit ook? ik zit in de zorg en mn zusterbroeken zitten echt al te strak ( nou zijn dat ook vreselijke broeken die ook veeel te hoog zitten, nog boven je navel).

k hoor t wel weer! wel leuk om ze n beetje contact te houden met iedereen!
rustig aan!!

liefs

Terug
Bovenaan