Pijn onderaan in de schaamstreek.

Hallo ladys,

nu heb ik hier dus al zo'n ander halve week last van. Het lijkt wel steeds erger te worden. Het is vooral als ik sta of loop dus als er druk op komt te staan. Zijn er meerdere die hier last van hebben en eventueel ook weten wat het is? Ik ga aanstaande vrijdag op controlle bij de H.A. dan vraag ik gelijk wat het is en of het kwaad kan.

Groetjes Sanne
 
Bij mij bleek dit bekkeninstabiliteit te zijn. Ik kreeg er last van met 30 weken, nu ben ik eerder met verlof.
Beetje een scherpe pijn is het bij mij als ik loop/sta, eerst dacht ik dat het een blaasontsteking was.
 
Ik heb dit pas na de bevalling van de eerste gekregen. Bij mij was het bekkeninstabilliteit. Ik heb er na de bevalling een paar maanden last van gehad en daarna nog bij elke menstruatie.
 
Ja ik dacht in eerste instantie ook aan me bekken. Ik heb ook last van scherpe steken richting of in me vagina zeg maar. Alsof ik een paar goeie trapjes daar krijg. Ik las dat het ook indaling kan zijn. Daar maak ik me dan geen zorgen over maar als het me bekken zijn... dan moet je wel voorzichtig zijn geloof ik...

greets
 
Als het een drukkende pijn is(het gevoel dat alles naar beneden zakt) kan het ook te maken hebben met de doorbloeding. Volgens mijn bekkenfysio moet je dan op je rug gaan liggen met een kussentje onder je billen, dan kan het bloed weer weg stromen. Wel minstens een half uur blijven liggen. Stekende pijn kan inderdaad met je bekken te maken hebben.

Succes
 
Terug
Bovenaan