Pijn onderbuik 6wkn

<p>Hoi dames,</p><p>Even een bericht uit wat onzekere hoek. Ik ben nu 6 wkn zwanger van ons 1e kindje dmv iui. 3x is scheepsrecht! Alles prima. Merk iets meer vermoeid na een dag werken maat dat is het dan ook. Maar ik heb sinds een week erge steek onderin m'n buik. Eerst alleen rond m'n schaambot een kramp en daarbij verkrampt denk ik ook m'n darm want daarna moet ik snel naar de wc voor de grote boodschap.  Sinds een paar dagen is deze steek heviger, langer en trekt door naar m'n linker lies. Heb het op m'n werk, thuis en ook snachts.  Ik probeer me er niet zo druk over te maken, maar merk dat dat wat lastig is... Ben erg bang dat het toch nog mis gaat in deze zwangerschap.</p><p>Wie heeft dit ook? Of herkent iemand dit? Wat kan ik eraan doen of hoe kan ik het verlichten??  Hopelijk heeft iemand een tip. ♡</p>

Ik had de eerste weken ook best wel wat krampen in mijn onderbuik. Dus het kan heel normaal zijn. Zolang je geen bloed verliest, zou ik me geen zorgen proberen maken. Iets warm op je buik leggen of een warm bad nemen helpt wel. Verder heb ik niet meteen tips helaas.

Dank voor je reactie! Savonds of als ik thuis ben lukt dat wel. Op het werk is het rot en ook onpraktisch. Geen bloedverlies gelukkig.  

Die baarmoeder is aan het oprekken en alles aan het reorganiseren daar, dat kan best pijnlijk zijn helaas maar idd geen bloed geeft moed!

[quote quote=10494681]Die baarmoeder is aan het oprekken en alles aan het reorganiseren daar, dat kan best pijnlijk zijn helaas maar idd geen bloed geeft moed![/quote]
Dat ga ik goed in m'n oren knopen!

Terug
Bovenaan