pijn onderin buik en rug.....

Hoi allemaal,

Ik heb al dagen echt de hele dag door een zeurende pijn onderin mijn buik...Nu weet ik idd dat dit het oprekken van je banden/baarmoeder kan zijn..

Maar... nu heb ik ook al de hele dag pijn in mijn onderrug.
Wie herkent dit?

Ik ben gewoon erg bang voor een miskraam omdat ik dit helaas al 2 keer heb gehad.

Bah..word gek van mezelf en kan niet wachten totdat ik maandag een echo heb gehad....
Ben nu trouwens 5wkn4dgn!

Liefs Butterfly

Hi,

Ik weet hoe je je voelt, ik heb sinds februari 2010 ook 2 miskramen gehad, waarvan 1 buitenbaarmoedelijk. Nu wel weer zwanger, maar nog in behoorlijke onzekerheid!
Van wat ik erover lees, kan die onderbuik en onderrugpijn er gewoon bij horen. Ik heb ook vaak last van mn onderrug.
Wat iedereen op dit forum ook tegen mij zegt; zolang je geen last hebt van vloeien en ernstige krampen, is er meestal niks aan de hand!
Maar ja, bevestiging heb je altijd pas na een goede echo en dat moet je helaas afwachten....
Succes!

Hi dames, ik heb gelukkig nooit een mk gehad dus kan niet over jullie ansgten mee praten maar de ontzettende rugpijn herken ik. Bijna alsof je je vertild heb zo'n zeer. dus kennenlijk heel normaal.

Die eerste paar weken is altijd zo spannend.

Liefs

Terug
Bovenaan