Pijn onderin de buik

Wie heeft er ervaring met de aanhoudende pijn/verkramping onder in de buik? Volgens de verloskundige is dit normaal omdat de baarmoeder aan het groeien is, maar ik heb hier echt elke dag last van en vooral als ik de hele dag zit zoals op mijn werk. Als ik dan opsta dan heb ik het gevoel dat ik een stukje buik tekort kom, ik moet me eerst weer een beetje oprekken of een eindje lopen wil dit minder worden. Ik ben vandaag precies 20 weken, dus op de helft.

Groetjes jacqueline
 
Hoi,

ik ben morgen 20 weken, en ik moet zeggen dat ik er niet dagelijks last van heb maar wel heel geregeld. En dan met name als ik weinig beweging heb of juist veel (of rare bewegingen)
Ik ben bv nog steeds erg ziek, moet nog steeds dagelijks spugen. Als ik erg veel moet spugen heb ik ook erge last van mijn liezen tot aan de schaamlippen, erg vervelend, maar rond de 20 weken schijnt de buik hard te groeien en heb je er nog meer last van. Volgens de boeken schijnt bandenpijn rond de 24 weken wel vaak af te nemen. Ben benieuwd...

Gr Door1
 
as vrijdag ben ik 20 weken en ken het wel wat jullie noemen. heb er niet zo veel last van, maar dit verschilt per persoon.ik   had vandaag en vanacht wel last van mn stuitje en had ook het idee alsof ik mn buik voelde groeien. soms heb ik het idee dat ik er naar kijk en dat ie dan weer 5 centimeten langer is bij wijze van spreke. je buik is natuurlijk ontzettend aan het groeien, dus dat doet zeer. ondanks dat het een vervelend gevoel is zou ik me er niet te veel zorgen over maken. heel veel sterkte.
 
hai
ik heb er tot en met met me 22ste week ook heel erg last van gehad
en kreeg ook te horen dat het echt door de groei van me baarmoeder kwam
en dat het geen kwaad kan dus geen zorgen
gr romy
 
Terug
Bovenaan