pijn onderin de rug. wat kan dit zijn?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 31 weken zwanger en heb sinds het weekend last van pijn onderin mijn rug, net boven mijn linkerbil.
Het lijken wel pijnscheuten telkens wanneer ik opsta of een draaiende beweging maak.
Ik lijk wel een oud omaatje als ik opsta, omdat ik steeds bang ben dat er iets verkeerd schiet ( zo voelt het althans).
Ik vraag me af of iemand weet wat dit kan zijn. Ik moet morgen nl weer de hele dag werken (staand/lopend) en wil niks forceren.

Alvast bedankt!
Groetjes,
mama2004

klinkt als je bekken.ik krijg daar last van als ik teveel getild heb.heb eeb zwakke onderrug.maar bij zwangerschap kan je het ook krijgen door verweking.misschien moet je eens naar de fysio.volgens mij heet dat zwangerschapsisschias(ofzo iets)
groetjes kari

hoi

Ik ben in april bevallen van onze dochter en ik heb de hele zwangerschap heel erg last van de rug gehad.En omdat ik zo eigenwijs was heb ik geen cesar therapie gedaan.En daar baal ik nu heel erg van want ik zit nu in de ziektewet van wege mijn rug en ik krijg nu dus cesar therapie.Mijn onder rug heeft een hele op donder gehad.En ik heb ook maar voor maar 50 procent gewerkt tijdens mijn zwangerschap omdat ik echt niet meer kon.Over leg dit wel even met je vroedvrouw.Die hebben vaak wel tips.
groetjes bauwina en janine

Terug
Bovenaan