pijn onderin mn rug al 9 dagen zwanger???

hoi ik heb al 9 dagen last van mn rug onderin dat heb ik meestal 2,3 dagen voor ik ongesteld moet worden wie heeft dat ook gehad en bleek toch zwanger te zijn??mn nod is 2 okt. dus ik denk morgen maar is een test er tegen aan te gooien ik word gek van de spanning hoop dat er meer meiden zijn met deze klachten en toch zwanger bleken te zijn groetjes manon

Hoi hoi,

Ik heb ook sinds gister last van mijn onderrug en spierpijn in mijn buik en nee heb niks anders gedaan dan anders.

Het lijkt een beetje op rugpijn net alsof je ongesteld moet worden......Ik heb mijn nod of woensdag uitgegaan van een cyclus 28 dagen of vrijdag uitgegaan van een cyclus van 30 dagen aangezien ik pas in augistus gestopt ben met de pil weet ik nog niet wat ik aan moet houden.

Su6 en ik hoop zaterdag te testen mits die rode duivels er dan niet zijn.

Verder ben ik niet miselijk of zo jij wel?????

groetjes moi28

Ha Manon,

ik had ook mega rug pijn en was dan ook verbaasd dat mijn menstruatie weg bleef, maar ik ben dus zwanger. een dag voor mijn nod begon de rugpijn net als normaal mijn menstruatie klachten, alleen bleef de buikpijn weg. dus het kan zomaar zijn dat je zwanger bent.
succes met testen.

gr floor

Hoi Manon,

Ik had ook afgelopen week vanaf dinsdag pijn in onderrug en buik, mijn nod was vrijdag. De pijn bleef en zaterdagochtend heel klein beetje bruin bloed, vanmiddag klein beetje bruin bloed na mijn ontlasting en ruim 1 uur later weer hardstikke ongesteld, helaas. Hopelijk is het bij jou positief, maar hou er rekening mee, dat dit kan gebeuren. Ik had trouwens ook vanaf vrijdag buikpijn.
Groetjes Ikke

Hoi
Ik heb normaal ook pas ong 2 dagen voor mijn ongi rugpijn en ik had de vorige keer ook eerder rugpijn. helaas ben ik gewoon ongesteld geworden.
Mijn advies is dat je gewoon ff moet afwachten. Hoe moeilijk dat ook is en ga pas testen op de dag dat je overtijd bent.
In de meeste gevallen zit er, mocht je zwanger zijn, nog niet voldoende in je urine dus een echt antwoord krijg je toch niet.
Dat wachtbankje is altijd lastig maar hou nog ff vol!!

Hai Meiden,

1 sept gestopt met de pil en een week flinke last van mn tepels.. Ook af en toe buikpijn en sinds het weekend last van pijn in mn onderrug! Vandaag als het goed is mn NOD! Hoop dat ie wegblijft dan doe ik mss morgen of overmorgen een test.., Hoop het maar probeer er ook rekening mee te houden dat dit pas onze 1e ronde is voor ons 1e kindje.. wonder zou wel heel groot moeten zijn.

Liefs manon

Hoi allemaal, ik ben 4 dagen overtijd en heb ennorm last van rug pijn in me onderug.maar normaal heb ik dat nooit als ik ong moet worden dus ik vind het wel raar. Ook is me buik heel erg opgezet, misselijkheid, veel plassen, hoofdpijn, moodswings.
Is er kans op zwangerschap ? 
Groetjes Noa

Terug
Bovenaan