PIJN ONDRIN DE BUIK

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik ben nu 26 weken zwanger en heb sinds donderdag pijn onderin de buik en soms zelfs in de vagina als ik me beweeg. dus als ik loop en buk dann doet het ontzettend veel pijn.

Vorige week is mijn urine al bekeken en deze is in orde.
Vanmiddag de verloskundige gebeld en vanavond moet ik na mijn werk toch naar het ziekenhuis komen om alles te checken.

heeft iemand hier ook ervaring mee of gehad?

Groetjes
Hetty
26wk 1dg

hey wat vervelend joh

ik wens je sterkte vanavond

Ik moet a.s maandag naar de vk en ik ga daar ook even wat melden.

Ik heb namelijk als ik in bed lig en me wil omdraaien pijn in me liezen   heb ergenst gelezen dat dat iets te maken kan hebben met bekkeninstabiliteit dus ga het er maar eens over hebben.

nogmaals sterkte

He wat vervelend zeg. Ik had ongeveer dezelfde klachten, maar uiteindelijk bleek dat ik een behoorlijke blaasontsteking heb. Daar heb ik nu een antibioticakuur voor gekregen en daardoor lijkt het wel erger geworden

Maar ik neem aan dat ze jou daar al op getest hebben. Misschien toch iets met je bekken ? Ik hoop voor je dat ze je wat meer duidelijkheid kunnen geven in het ziekenhuis.

Sterkte!!

groetjes Danique
22w6d

quote: Daafra reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2006 16:13:42'));

hey wat vervelend joh

ik wens je sterkte vanavond

Ik moet a.s maandag naar de vk en ik ga daar ook even wat melden.

Ik heb namelijk als ik in bed lig en me wil omdraaien pijn in me liezen   heb ergenst gelezen dat dat iets te maken kan hebben met bekkeninstabiliteit dus ga het er maar eens over hebben.

nogmaals sterkte

groetjes Danielle
29 weken en 5 dagen

quote: daisy59 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2006 16:09:49'));

hallo dames,

ik ben nu 26 weken zwanger en heb sinds donderdag pijn onderin de buik en soms zelfs in de vagina als ik me beweeg. dus als ik loop en buk dann doet het ontzettend veel pijn.

Vorige week is mijn urine al bekeken en deze is in orde.
Vanmiddag de verloskundige gebeld en vanavond moet ik na mijn werk toch naar het ziekenhuis komen om alles te checken.

heeft iemand hier ook ervaring mee of gehad?

Groetjes
Hetty
26wk 1dg

HALLO

Daar ben ik weer.
het is dus bandenpijn.
ze hebben een inwendige echo gemaakt en we zagen het hoofdje lekker bewegen en ook dat de baarmoedermond korter was geworden. van 5 cm naar 4,3 cm. ik heb urine moeten achterlaten en mag morgen bellen voor de uitslag. mag werken maar moet het gewoon rustis aan doen.

Groetjes

Hetty

Terug
Bovenaan