Pijn paar dagen na ovulatie tot menstruatie. Wat is dit?

<p>Hoi! </p><p>Wij zitten inmiddels in ronde 11. Ik krijg steeds meer stress en maak me zoveel zorgen dat het niet gaat lukken. Maargoed, waar mijn vraag over gaat: de laatste maanden valt mij op dat ik eigenlijk vanaf een paar dagen tot aan de menstruatie last heb van krampjes/steken/rugpijn. Obvioulsy is dat bij mij geen zwangerschapsteken, maar ik vraag me of het kan betekenen dat er iets niet goed is? </p><p>Mijn progesteron levels zijn al een keer gecontroleerd en die waren goed...</p><p>Zijn er andere mensen die dit ook hebben? En heb je dit wel eens gehad terwijl je toch zwanger was? </p><p>Dank!</p>
 
Ik heb wel eens gelezen dat het kan zijn dat je die pijn hebt omdat het eitje (bevrucht of niet bevrucht) naar je baarmoeder wordt gestuurd. De eerste maand na het stoppen met de pil had ik deze pijn niet, pas de tweede maand (deze maand) en ik bleek zwanger te zijn!
 
Hi Noortje, dank voor je reactie! Wat heerlijk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! 
Het klinkt als een logische verklaring! Voor mij is t lastig omdat ik dit dus erg vaak heb gehad en iedere keer niet zwanger bleek. 
 
 
Dankjewel!
Ja wat is ons lichaam toch vreemd he. Soms is er geen touw aan vast te knopen. Misschien hebben andere mensen nog andere verklaringen?
 
Terug
Bovenaan