Pijn pijn en nog eens pijn om te huilen

Dames wie o wie weet wat ik mankeer

Net onder mijn rechterborst heb ik een stekendende, kloppende zeurende pijn en het wordt alleen maar erger en erger paracetamol en ijs werkt allemaal niet. Tranen staan in mijn ogen. zitten, liggen lopen alles doet zeer. ben gewoon moe van de pijn.

Ben nu bijna 31 weken zwanger en kan wel huilen.
 
he meis, kijk ff na of het rood en warm is,

als dat zo is, heb je kans dat je melk klier ontstoken is n das heel pijnlijk, want ook al geef je nog geen melk je melk klier heb je wel zitten, altijd dus zal ff naar de huisarts mee gaan.

s6 ermee
 
Hey daar,
Is het onder je borst maar boven je borstbeen?
Ik heb namelijk onder mijn rechterborst ook een stekende/ brandende pijn waar niets tegen werkt en dat bleek mijn maag te zijn die in de verdrukking zit. Iets wat ik zelf totaal niet had verzonnen omdat het alles behalve op maagpijn lijkt. Bij mij is dat begonnen rond de 32 a 33 weken.
Geen idee natuurlijk of dit is wat je beschrijft omdat het erg moeilijk te omschrijven is wat ik voel maar wel erug pijnlijk en nogmaals het lijkt totaal niet op maagpijn.....
FF laten checken kan sowieso geen kwaad denk ik.

Sterkte meid,

Liefs
 
het zit inderdaag onder mijn borst maar boven mijn borst been, het voelt zo vreemd het is niet warm of rood maar klopt en steekt. en paracetamol niks werkt. zodra ik er op ga drukken of wrijven dan lijkt het ietsjes minder te worden maar zodra ik loslaat is het net zo hard weer terug.

ga idd denk ik zo maar even bellen, maar ja bel ik dan de VK of de huisarts ?
 
hey!

hmm altijd lastig wie je dan moet bellen, ik zou de vk doen denk ik? en als je die niet te pakken krijgt de ha? maarre hoe gaat het nu? hopelijk wordt het snel minder!

Liefs!
 
Moet zeggen heb niet zo'n beroerde nacht als gister gehad en nu momenteel gaat het, maar ja dat was gister ook tegen einde van de dag dan wordt het het ergste.

Zal de VK zo eens om raad vragen.
 
Nou VK gesproken en moet toch naar de huisarts want ze vond me ook erg benauwd klinken door de telefoon.

Dus Huisarts gebeld en morgen even langs ben benieuwd. voorlopig komt de pijn weer aardig snel op en viert het lekker de boven toon. ben benieuwd wat het is.
 
Terug
Bovenaan