pijn rechter eierstok tijdens vruchtbare dagen

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil tijdens mijn vruchtbare dagen continu last van mij rechter eierstok (denk ik) pijn rechtsonderin.. en ook echt alleen daar.. opgezwollen borsten etc.. veel kwaaltjes maar ben steeds niet zwanger.. heb nu ook veel last.. steeds steken..</p><p>over 2 weken moet ik ongesteld worden.. ben heel benieuwd. Was de vorige keer 2 dagen overtijd.. maar toch negatieve test en helaas later ongesteld geworden.. nu op naar de volgende ronde</p><p>Wie heeft hier ervaring mee?</p>
 
Heb hier eigenlijk wel een week last van en de ene keer is het heftiger dan de andere keer ..
ik voel sowieso mn eisprong maar het lijkt alsof het steeds heftiger wordt per maand ..
 
 
Hoi mennemen,
deze maand heb ik ook een aantal dagen stekende pijn in mijn onderbuik gehad. Vergelijkbaar met menstruatie pijn. Niet de hele dag door maar steeds paar uurtjes.. ook voornamelijk rechts. 
Sinds ik gestopt ben met de pil let ik ook veel meer op alles wat ik in mijn lichaam voel.
 
Groetjes 
 
Wij zijn nu ook bezig met ronde 8 ..
in het begin voelde ik dit allemaal niet zo erg.. maar het begint nu echt op te vallen.. merk ook dat mijn baarmoedermond is opgezwollen tijdens mijn vruchtbare dagen.. is dit normaal?
 
Ik heb ook last van mijn buik rondom de ovulatie. Ik zit in ronde 2 en allebei de ronden zat de pijn links. 
Ook tijdens de seks is het dan echt echt gevoelig. Eigenlijk heel oneerlijk. Dat seks pijn doet tijdens de vruchtbare periode haha
 
Terug
Bovenaan