A
Anoniem
Guest
Hoi, ik wil graag weten of iemand zou weten wat dit zou kunnen zijn. Ik was in april 6 weken zwanger. In de 5e week kreeg ik pijn in mijn rechteronderbuik en het straalt uit naar mijn bovenbeen. Een paar dagen later kreeg ik een miskraam. Ik dacht misschien had dat ermee te maken. Maar nadat ik weer ongesteld was geworden kreeg ik het weer, en nu na de 2e maand heb ik het weer. Het is een zeurend pijntje, het is niet continue maar af en toe en houd een paar dagen aan. Het lijkt wel te zijn rond de eisprong nu.
Herkend iemand dit? Wat zit er daar onderin je buik?
En zou ik ermee naar de dokter gaan? Als het weer over is denk ik van laat maar. Maar het zwanger worden lukt nu ook niet meer ben bang dat het ermee te maken heeft. Ik las ook iets over chlamydia dat je ook pijn in je onderbuikt hebt. Iemand ervaring hiermee?
Gr. Stella
Herkend iemand dit? Wat zit er daar onderin je buik?
En zou ik ermee naar de dokter gaan? Als het weer over is denk ik van laat maar. Maar het zwanger worden lukt nu ook niet meer ben bang dat het ermee te maken heeft. Ik las ook iets over chlamydia dat je ook pijn in je onderbuikt hebt. Iemand ervaring hiermee?
Gr. Stella